شبکه نتفلیکس نقدهای کاربرانش را حذف خواهد کرد

نتفلیکس در اقدامی عجیب تصمیم گرفته تا یکی دو ماه آینده به شکل تدریجی از انتشار نقدهایی که کاربرانش می‌نویسند جلوگیری کند. این غول دنیای آنلاین از 30 ژوییه از انتشار نقدهای کاربرانش جلوگیری خواهد کرد و از اواسط اوت هم کل نقدهایی را که مشتریانش تا امروز منتشر کرده‌اند از وبسایتش حذف خواهد کرد.

به گفته این پلتفرم آنلاین، نقدهای کاربران به مرور خاصیتش را از دست داده و به اندازه گذشته کاربردی نیست. این نقدها فقط از طریق نسخه دسکتاپ این وبسایت برای کاربران و بازدیدکنندگان نتفلیکس قابل رویت هستند. این در حالی است که بعضی محصولاتش شدیدا با بازخورد کاربران روبرو شده از جمله سریال پرطرفدار و اوریجینال «چیزهای عجیب‌تر» که برای مثال در حال حاضر، نزدیک به 3900 نقد درباره آن نوشته شده و روی سایت نتفلیکس قرار گرفته است.

در نهایت، تصمیم نتفلیکس مبنی بر حذف نقدهای کاربران احتمالا فقط به یک موضوع بر می‌گردد: این نقدها ممکن است افراد را از تماشای محتوای بیش‌تر روی این سرویس آنلاین سرخورده کرده باشد. به نظر می‌رسد نقدهای منفی به نفع کسب‌‌وکار این کمپانی اسم‌ورسم‌دار نباشند، بخصوص که نتفلیکس در حال حاضر بودجه بیش‌ترین را به برنامه‌سازی و تولید برنامه‌های اوریجینال اختصاص داده است.

این پلتفرم آنلاین صرفا اجازه خواهد داد کاربرانش بر اساس درجه‌بندی پنج ستاره به فیلم‌ها و سریال‌ها امتیاز بدهند. نقدهای مکتوب هم باید دست‌کم حاوی 80 کاراکتر و حداکثر 1999 کاراکتر باشند.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *