شبکه یوتیوب در حال ساخت سریال The Edge of Seventeen است

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم یوتیوب از سریال جدید خود رونمایی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این شبکه از سفارش ساخت قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال The Edge of Seventeen به کمپانی STX خبر داده است. این سریال قرار است یک سریال کمدی و درام باشد که هر قسمت آن حدود نیم ساعت خواهد بود. این سریال در واقع براساس فیلم The Edge of Seventeen محصول سال ۲۰۱۶ ساخته می‌شود که این فیلم در مورد دوران بلوغ و مشکلات نوجوانان بوده است که در این فیلم تحسین شده شاهد نقش آفرینی هیلی استاینفلد، هیلی لو ریچاردسون، بلیک جنر و وودی هارلسون بوده‌ایم.

مانند فیلم، سریال The Edge of Seventeen نیز داستان یک دانش آموز دبیرستانی و بهترین و تنها دوستش را روایت می‌کند که در طول آن به تغییرات روابط، احساسات و واقعیت‌های درونی یک دختر نوجوان، می‌پردازد. این سریال قرار نیست یک بازسازی یا دنباله باشد، بلکه در سریال The Edge of Seventeen قرار است شاهد روایت داستان‌های جدیدی باشیم، اما لحن سریال مانند فیلم آن خواهد بود و صراحتا به مشکلات نوجوانان در این سنین خواهد پرداخت.

آنابل اواکس، نویسنده سریال‌هایی چون سریال Sirens (سایرن‌ها)، سریال Angel from Hell و سریال Atypical (اتیپیک)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی قسمت پایلوت سریال The Edge of Seventeen را بر عهده دارد. او همچنین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و شورانر نیز در این سریال حضور خواهد داشت. کلی فرمون کریگ وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Edge of Seventeen را بر عهده داشته است و در این پروژه نیز حضور دارد. فیلمبرداری و تولید قسمت آزمایشی این سریال از ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) آغاز خواهد شد و تاکنون حضور هیچ بازیگری تایید نشده است.

تانی کال

برگرفته از Darkhorizons

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *