شبکه CBS از احتمال تمدید سرال «Big Bang Theory» برای فصل سیزدهم خبر داد

«کلی کال» رئیس بخش سرگرمی شبکه CBS در حضورش در تور تابستانی TCA اعلام کرد که کمپانی برادران وارنر و CBS در حال مذاکره برای تمدید این سریال برای فصل سیزدهم هستند. کمپانی برادران وارنر هیچ پاسخی درباره این مسئله نداده‌اند. «جانی گلکی» بازیگر شخصیت «لنرد» پیشتر در ژانویه اعلام کرده بود که اعضای سریال با اتمام آن در فصل دوازدهم مشکلی ندارند. «جانی گلکی» درباره پایان سریال در فصل دوازدهم گفت:

ما تنها درباره این مسئله صحبت کرده‌ایم که در صورت پایان سریال، همه بسیار غمگین خواهیم بود. به نظر همه ما پایان یافتن سریال در فصل دوازدهم می‌تواند زمان مناسبی باشد تا همه ما با آن خداحافظی کنیم و پیش خانواده‌های خود بازگردیم.

ستارگان این سریال، «جیم پارسونز»، «جانی گلکی»، «کلی کوکو»، «کونال نایر» و «سایمون هلبرگ» با تمدید آن برای فصل یازدهم و دوازدهم قراردادهای جدید امضا کردند اما در نهایت آن‌ها از بخشی از جقوق خود گذشت کردند تا امکان افزایش حقوق برای بازیگران جدید «ملیسا راچ» و «ماییم بیالیک» فراهم شود. سریال «Big Bang Theory» از جمله سریال‌های مهم شبکه CBS و تلوزیون به شمار می‌آید و فصل یازدهم آن با بازدید بیش از 14 میلیون بیننده به صورت زنده به طور مداوم جزو هفت سریال برتر تلوزیون قرار گرفت.

تانی کال

30nama

  • Big Bang Theory

    سریال Big Bang Theory پس از فصل 12 به پایان می‌رسد

    سریال Big Bang Theory پس از فصل 12 به پایان می‌رسد سریال «نظریه بیگ بنگ» (The Big Bang The…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *