شبکه Fox دو اپیزود دیگر از سریال Lucifer را روی آنتن می برد

شبکه تلویزیونی فاکس شاید سریال Lucifer (لوسیفر) را لغو کرده باشد، اما طرفداران این سریال و شخصیت های دوست داشتنی آن هنوز می توانند به تماشای دو اپیزود دیگر از سریال بنشینند، قبل از اینکه پرونده آن برای همیشه بسته شود. چون شبکه فاکس اعلام کرده است که دو اپیزود دیگر از Lucifer را روی آنتن خواهد برد. این اپیزودها که از آنها بعنوان “اپیزودهای جایزه” نام برده شده در اصل قرار بود بخشی از فصل چهارم باشند. اما از آنجـا که فصل چهارمی در کار نیست، شبکه قصد دارد آنها را بصورت مستقل روی آنتن ببرد.

طبق اعلام Fox این دو اپیزود پشت به پشت هم در تاریخ ۲۸ مِی (مصادف با دوشنبه ۷ خرداد) روی آنتن خواهد رفت، یعنی دو هفته بعد از پایان فصل سوم. اولین اپیزود، لوسیفر و تیمش را درون تحقیقی برای حل پرونده قتل یک روانپزشک کودک قرار می دهد در حالی که اِلا درباره رازی مخفی شده مربوط به دوران کودکی خودش فکر می کند. ﭼﺎﺭﻟﯿﻦ ﻭﺍﯼ (House) در نقش یک دوست ویژه از گذشته اِلا ظاهر شده که ممکن است در حقیقت یک روح باشد.

اپیزود دوم “روزی روزگاری” نام دارد و توسط ﮐﻮﯾﻦ ﺁﻟﺨﺎﻧﺪﺭﻭ که از بازیگران Lucifer هم است کارگردانی شده. در این اپیزود، مادر لوسیفر یک بُعد جایگزین خلق می کند که در آن لوسیفر و کلوئی هرگز همدیگر را ملاقات نکرده اند. جالبی این اپیزود وجود یک راوی در آن است که وقایع این واقعیت جایگزین را روایت می کند (با صدای ﻧﯿﻞ ﮔﯿﻤﻦ خالق این نسخه از لوسیفر و نویسنده کتاب American Gods).

این اپیزودها در حالی روی آنتن می روند که کمپین #SaveLucifer همچنان در حال فعالیت است به امید اینکه شاید بتوانند یک خانه جدید برای سریال پیدا کنند. تا اینجا The CW خودش را کنار کشیده و رسما گفته که علاقه ای به این سریال ندارد، اما تاکنون هیچ شبکه ای برای برداشتن سریال Lucifer داوطلب نشده است. حال باید منتظر باشیم تا یک جواب قطعی به طرفداران منتظر داده شود، حتی اگر جواب خوبی نباشد بهتر از بلاتکلیفی خواهد بود.

تانی کال

برگرفته از Fox

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *