شبکه HBO به دنبال تولید فصل چهارم True Detective با «یک صدای جدید»؛ آخرین وضعیت فیلمبرداری Barry و Succession

«کیسی بلویز» مدیر محتوای شبکه‌های HBO و HBO Max تأیید کرده است که فصل چهارم سریال برنده‌ی امی «کارآگاه واقعی» (True Detective) با نویسندگان جدید در حال توسعه است به این امید که «لحن درست» آن کشف شود. این سریال توسط «نیک پیزولاتو» خلق شد و تا سه فصل ادامه پیدا کرد. هرچند فصل اول با بازی «متیو مک‌کانهی» و «وودی هارلسون» به‌شدت پربیننده بود، اما استقبال منتقدین از فصل دوم کاهش پیدا کرد. در فصل سوم نیز «ماهرشالا علی» نقش‌آفرینی کرد.

بلویز می‌گوید: «می‌توانیم بگوییم که با چند نویسنده همکاری می‌کنیم تا لحن و برداشت درست را پیدا کنیم. حوزه‌ای است که قطعاً جذابیت خواهد داشت و به نظر من با یک صدای جدید می‌تواند جالب شود.  کیفیت راهنمای ما خواهد بود بنابراین اگر فیلمنامه‌ای به دست ما برسد که احساس کنیم به اندازه‌ی کافی باکیفیت نیست، کار را انجام نمی‌دهیم.»

پیزولاتو در سال ۲۰۱۹ گفته بود که دو ایده برای فصل چهارم «کارآگاه واقعی» در حال بررسی است. اواخر ژانویه گذشته پیزولاتو قراردادش را با FX فسخ کرد تا آینده‌ی او در تلویزیون مبهم‌تر شود.

بلویز در مورد این ادعا که قرار بوده فیلم پیش‌درآمد «خیل قدیسان نیوآرک» (Many Saints of Newark) برای سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) با بازی «مایکل گاندولفینی» در نقش «تونی سوپرانو» جوان، به شکل یک سریال ساخته شود می‌گوید: «هیچ بحثی در این زمینه نشد. مایکل بازیگر فوق‌العاده‌ای است که در سریال «دوس» (The Deuce) با ما همکاری کرده و کارش در فیلم واقعاً خوب است، اما هیچ بحثی در مورد تبدیل فیلم به هیچ پروژه‌ی دیگری صورت نگرفت.»

بلویز در بخش دیگری از مصاحبه تأیید می‌کند که فیلمبرداری فصل سوم «وراثت» (Succession) در نیویورک آغاز شده است. او می‌گوید امیدوار است که اپیزودهای جدید اواخر سال ۲۰۲۱ پخش شوند. «کتی یان» کارگردان «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) نیز به تازگی تأیید کرده است که یکی از اپیزودهای فصل سوم «وراثت» را کارگردانی می‌کند.

بلویز آغاز فیلمبرداری فصل سوم «بری» (Barry) با بازی «بیل هیدر» را نیز تأیید می‌کند. هیدر پی‌تر در مصاحبه با «سث مایرز» تأیید کرده بود که فیلمنامه‌های فصل چهارم نیز در حین پاندمی به نگارش درآمده‌اند، اما این فصل هنوز چراغ سبز دریافت نکرده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *