خانه سینما و تلویزیون اخبار شبکه HBO سفارش ساخت فصل چهارم سریال Ballers را داد

شبکه HBO سفارش ساخت فصل چهارم سریال Ballers را داد

1

HBO امروز اعلام کرد که فصل چهارم سریال Ballers (فوتبالی‌ها) ساخته خواهد شد. جزئیات بیشتری اعلام نشده است اما بنظر می‌رسد فصل چهارم شامل ۱۰ قسمت باشد که از همه‌ی فصل‌های قبلی طولانی تر است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در سال ۱۹۹۶، هنگامی که Dwayne Johanson (دواین جانسون) یا همان Rock (راک)، بعنوان یک کشتی‌کج کار در WWE کشتی می‌گرفت، کسی فکر نمی‌کرد که او به یک سوپر استار تبدیل شود. در حالی که کشتی گیرانی مانند هالک هوگان (Hulk Hogan)، رودی پیپر (Roddy Piper) و خسه ونتورا (Jesse Ventura) در فیلم و سریال‌های تلویزیونی دیده شدند، بیشتر شهرت خود را از کشتی گیری بدست آورده بودند تا بازیگری. اما این موضوع در مورد دواین جانسون صادق نیست. در حال حاضر او یکی از بزرگترین ستاره‌های سینما در دنیا به حساب می‌آید.

قطعا پرده‌ی سینما تنها جایی نیست که راک، به دنبال موفقیت در آن است. او در یک مجموعه‌ی کمدی از HBO با نام Ballers خوش درخشیده است. این سریال توسط استفن لوینسون (Stephen Levinson) ساخته شده است. ستاره‌ی Baller یعنی جانسون، نقش اسپنسر استراسمور (Spencer Strasmore) یک بازیکن بازنشسته‌ی NFL را بازی می‌کند که مدیر مالی شده است.

در حالی که محبوب‌ترین سریال حال حاضر بی شک Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) است، اما سریال Ballers موفقیت خوبی برای HBO به حساب می‌آید؛ بنابراین دیدن این‌که این شبکه جانسون و کوردری (Corddry) را برای فصل چهارم بازگرداند، شگفت آور نیست. HBO همچنین ساخت فصل سوم سریال Insecure را نیز در برنامه دارد.

در حالی که اخیرا صحبت‌ها بر سر این است که جانسون احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نامزد خواهد شد، سوال بر سر این است که او تا کی در هالیوود خواهد درخشید. در همین لحظه، راک بازی در دنباله‌ی San Andreas (سان آندریز) و فرانچایز Journey را در دستور کار دارد، همین‌طور در فیلم‌های Rampage، Jungle Cruise و ریبوت Jumanji نیز حضور دارد. بعلاوه او به زودی در نقش Black Adam به DCEU می‌پیوندد. می‌توان گفت جانسون سخت کوش ترین مرد در عرصه‌ی نمایش است.

توسط مهدی شفیعی

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

insta-tanikal