همانطور که می‌دانید دو هفته پیش یک تیزر در رابطه با معرفی شخصیت جدید بازی محبوب Overwatch منتشر شده بود، حال شرکت بلیزارد از جدیدترین قهرمان بازی با نام Orisa رونمایی کرده است.

شخصیت Orisa در کلاس تانک قرار خواهد گرفت و محوریت گیم‌پلی او در زمینه محافظت از خود و یاران خود برنامه ریزی شده است. نام اسلحه مخصوص او Fusion Driver می‌باشد، یک مسلسل اتوماتیک که می‌تواند بصورت پشت سر هم و مداوم به سمت حریفان خود شلیک کند اما استفاده از آن باعث می‌شود که سرعت جابجایی قهرمان شما کمی با کندی مواجه شود. اسلحه دوم Orisa با نام Halt شناخته خواهد شد که در بازه‌های زمانی مشخص می‌توانید با این اسلحه دشمنان خود را مورد هدف قرار بدهید، پس از شلیک اسلحه Halt دشمنان شما دچار کندی در جابجایی می‌شوند و سپس با انفجار آن تمامی دشمنان آن منطقه به سمت مرکز انفجار برای آسیب بیشتر کشیده خواهند شد.

Fortify نام یکی از قدرت‌های بخصوص Orisa می‌باشد، با فعالسازی این قدرت قهرمان شما در برابر تمامی شلیک‌های دشمنان آسیب بسیار کمتری دریافت خواهد کرد و از آسیب منتقل شده توسط قدرت‌های ویژه دشمنان در امان خواهد بود. قدرت بعدی این قهرمان جدید، Protective Barrier نام دارد، در زمان فعالسازی این قابلیت یک سپر محافظتی قدرتمند و ساکن شما را احاطه خواهد کرد و در مدت زمان مشخصی تمامی حمله‌های دشمنان به سمت شما را دفع می‌کند. قدرت نهایی Orisa با نام Supercharger شناخته خواهد شد، این قدرت بدین صورت است که Orisa یک وسیله جادویی را در یک منطقه جاسازی می‌کند و در زمان فعال بودن این وسیله تمامی آسیب‌ها و حملاتی که یاران Orisa در آن محدوده به سمت دشمنان میفرسند با قدرت و تخریب پذیری بیشتری روانه حریفان خواهد شد البته به یاد داشته باشید که این وسیله می‌تواند توسط دشمنان مورد هدف قرار گرفته و از بین برود.

شما می‌توانید هم‌اکنون به تجربه این شخصیت جدید در نسخه آزمایش عمومی بازی Overwatch در پلتفرم رایانه‌های شخصی بپردازید و یا با استفاده از این لینک نمایشی کامل از گیم‌پلی شخصیت Orisa را مشاهده کنید. در حال حاضر تاریخ انتشار شخصیت جدید به بازی اصلی توسط شرکت بلیزارد اعلام نشده است. شما در قسمت زیر تمامی اسکین‌های شخصیت Orisa را می‌توانید مشاهده کنید:

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *