در اینجا ما زمان معرفی شخصیت جدید Injustice 2 را به شما اعلام خواهیم کرد…زمان زیادی نماده است. دوست دارید چه کسی را ببینید؟

شرکت توسعه دهنده این بازی اعلام کرد که NetherRealm به عنوان شخصیت بعدی بازی مبارزه‌ای Injustice 2 در همین سه شنبه پیش رو یعنی دوم مارس معرفی خواهد شد. پیامی در وبسایت این بازی این تاریخ را اعلام کرده و روزشمار هم برای آن تعیین کرده است.

آخرین شخصیتی که برای Injustice 2 تایید شد، Cyborg بود که از طریق تریلری که مریوط به بخش داستانی بازی بود، معرفی شد. شخصیت‌هایی که تا به حال برای Injustice 2 تاییده شده‌اند عبارتند از: Swamp Thing، Batman، Blue Beetle، The Flash، Harley Quinn، Superman، Supergirl، Wonder Woman، Deadshot، Gorilla Grodd، Aquaman، Robin، Cheetah، Poison Ivy، Catwoman، Black Canary و Atrocitus.

بازی Injustice 2 در تاریخ شانزدهم ماه می سال جاری برای دستگاه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. از دیگر اخبار مربوط به این بازی می‌تواند به این اشاره کرد که Injustice 2 برای گوشی‌های موبایل هوشمند نیز تاییده شده. هنوز خبری از ساخت نسخه رایانه‌های شخصی برای این بازی در دسترس نیست و مشخص نیست که آیا شرکت توسعه دهنده تمایلی دارد که این بازی را در آینده برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند یا خیر.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *