دانشمندان و سیما شناسان در رابطه با شخصیت شناسی، لب ها را یکی از مهم ترین ویژگی های تعیین کننده به حساب می آورند. ما افکارمان را شفاهی به زبان می آوریم و از این طریق برخی از ویژگی های شخصیتی و روانشناسی مان را آشکار می سازیم.

لب های بزرگ برجسته

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

کسانی که فرم لب هایشان به این شکل است در دوران کودکی زمان زیادی را صرف غذا دادن به گربه ها و کمک کردن به حیوانات کرده اند و علاقه زیادی به آوردن حیوانات به خانه داشتنه اند. آن ها غریزه مادری بسیار قوی دارند و همیشه تمایل به حفاظت از دیگران دارند. در هر موقعیت پر تنشی ابتدا به فکر دیگران هستید بعد به فکر خودتان. چنین افرادی پدر یا مادر خیلی خوبی می توانند باشند.

لب بالایی بزرگ تر از لب پایینی

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

کسانی که دارای این فرم لب ها هستند بسیار احساساتی، کاریزماتیک، عاشق زندگی هستند و توجه دیگران را به خود جلب می کنند. آن ها اعتماد به نفس بالایی دارند و قادر هستند دیگران را جذب خود کنند. این افراد دوست دارند کانون توجه دیگران باشند.

لب پایینی بزرگ تر از لب بالایی

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

این افراد برای کارهای دفتری ساخته نشده اند. از نظر آن ها وقتی خیلی چیزهای جالب در دنیا برای تجربه کردن هست نشستن روی صندلی کار احمقانه ای است. کسانی که دارای این فرم لب ها هستند می دانند تفریح و لذت بردن واقعی چیست. آن ها نیاز به یک سبک زندگی پر انرژی دارند. دوستان جدید، مکان های جدید و تجربه احساسات جدید. شما فردی کنجکاو، اجتماعی و عاشق تجربیات جدید هستید. همچنین فردی مهربان که می توانید راهنمای دیگران در ماجراجویی های جدید باشید.

لب های عادی

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

کسانی که دارای لب های عادی هستند افرادی متعادل و دارای عقل سلیم هستند که تمایل دارند هر وظیفه ای که بر عهده شان هست را انجام دهند. یکی از نقاط قوت آن ها توانایی گوش دادن به دیگران است. آن ها انتقاد پذیر هستند و به نظرات دیگران احترام می گذارند. عصبانی کردن آن ها تقریبا غیر ممکن است. علاوه بر شخصیت محکمی که دارند عاشق خنده و جک هستند و همیشه نیمه پر لیوان را می بینند.

لب های باریک

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

کسانی که دارای این فرم لب ها هستند اغلب گوشه گیرند. آن ها متکی به خودشان هستند و با هر مشکلی مبارزه می کنند. این افراد هنگام رفتن به موزه و حتی رفتن به سفر تنها بودن را به گروه ترجیح می دهند. علیرغم گوشه گیر بودنتان در خانه دوست دارید در میان جمع باشید و همیشه قادر هستید به زبان اطرافیانتان صحبت کنید و برای کارهای دیگران ارزش قائل می شوید.

قوس لب بالایی تیز

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

این گونه افراد بسیار خلاق هستند. آن ها معمولا موزیسین ها و هنرمندهای خلاقی می شوند و حافظه ای قوی در بخاطر آوردن اسم ها و چهره ها دارند. معمولا با کسانی ارتباط برقرار می کنند که شناخت دارند و مراقب اتفاقات هستند. این افراد اجتماعی هستند و همیشه در کارهایشان به نتایج خوبی می رسند.

قوس لب بالایی گرد

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

اگر شما دارای این فرم لب ها هستید پس بسیار دلسوز، حساس و مهربان هستید. هر نوع مصیبتی شما را عمیقا ناراحت می کند و همیشه دوست دارید به دیگران کمک کنید. کمک به دیگران و محافظت از دنیای اطراف ندای وظیفه شما در زندگی است. اینگونه افراد هستند که به قول معروف باعث می شوند چرخ دنیا بچرخد.

لب بالایی بدون قوس

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

این گونه افراد مسئولیت پذیرترین و قابل اعتمادترین افراد روی زمین هستند. آن ها معنی کلمه غیرممکن را نمی دانند و ضرب الاجل ها هرگز آن ها را نگران نمی کند. همه چیز را به موقع انجام می دهند و دوستانشان می دانند او فرد قابل اعتمادی است که می توانند در هر شرایطی به او تکیه کنند. این اشخاص قادر هستند که برای هر مشکلی راه حلی پیدا کنند.

لب های کوچک برجسته

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

شیطنت و عشوه گری از خصوصیات بارز این گونه افراد است. اولین اولویت آن ها در زندگی احساس آرامش خودشان است و هیچ کسی غیر از خودشان نمی تواند مراقب آن ها باشد. شاید برای اولین کار تصور کنید مغرور و خودخواه هستند اما اینگونه نیست آن ها مهربان هستند و خودشان را وقف دوستانشان می کنند. آن ها هرگز علایقشان را برتر از دیگران نمی دانند اما هیچوقت هم به خودشان آسیب نمی رسانند.

لب بالایی نازک

شخصیت شناسی از روی فرم لب ها

کسانی که دارای این فرم لب ها هستند توانایی های رهبری بی نظیری دارند و به راحتی می توانند دیگران را قانع کنند. انرژی زندگی در درون آن ها جریان دارد و هر اتفاقی که بیفتد موفقیت هایشان تضمینی است. آن ها به سختی می توانند روابط رمانتیک و عاشقانه برقرار کنند و بیشتر ترجیح می دهند با خودشان باشند تا با فردی دیگر.

bedunim

  • شخصیت شناسی از روی پست های اینستاگرامی

    شخصیت شناسی از روی پست های اینستاگرامی تصاویری که در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر پس…
  • لب

    پیشگیری از ترک خوردن لب در زمستان

    پیشگیری از ترک خوردن لب در زمستان ترک خوردن لب در زمستان مشکل شایع و تقریبا غیرقابل اجتناب…
  • لب نازک

    دانستنی: آرایش لب های نازک

    آرایش لب نازک 1. یک خط لب که کمی بالاتر از خط طبیعی لب‌ها باشد، بکشید 2.رژلب تیره به لب پا…
  • لب

    علائم بیماری روی لب ها

    ظاهر لب‌های شما می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد سلامت کلی بدن در اختیار قرار دهد. در این م…
  • نکاتی درباره رژ لب

    آیا معمولا لب‌هایتان را آرایش می‌کنید اما نمی‌دانید که چطور از تمام پتانسیل یک رژ لب برای …
  • حساسيت و متورم شدن لب

    لب یکی از عوامل زیبایی صورت است که برخی اوقات به دلیل بروز بیماری های مختلفی همچون حساسیت …
  • ice-water

    خوردن یخ برای سلامتی مضر است؟

    خوردن یخ برای سلامتی مضر است؟ هیچ چیزی همانند خوردن یک تکه یخ تازه در روزهای گرم تابستان ن…
  • قبل و بعد از ورزش چه بخوریم؟

    قبل و بعد از ورزش چه بخوریم؟ آیا تا به حال با شکم خالی در باشگاه ورزش کرده‌اید؟ تغذیه شما،…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • آب دهان چیست چه کاربردی برای ما دارد؟

    آب دهان چیست چه کاربردی برای ما دارد؟ وقتی درمورد بهداشت دهان فکر می‌کنید، احتمالا چیزهای …
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • درمان خروپف

    روش های درمان خروپف

    روش های درمان خروپف خروپف کردن معمولا به عنوان منبع شوخی در فیلم‌های مختلفی مورد استفاده ق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *