شخصیت هایی از مارول در Avengers: Infinity War به طور کامل خواهند مرد

با اینکه پیش از این دیده ایم بعضی شخصیت ها بعد از مرگ دوباره به زندگی بازگشته اند، و شاید اصلا در سینمای هالیوود اتفاق چندان عجیبی نباشد، دنیای سینمایی مارول احتمالا مجبور است تعدادی از شخصیت های خودش را بعد از Avengers: Infinity War با بلیطی یک طرفه و بدون بازگشت به گور ببرد. داستان مرگ بعضی از قهرمان ها در قسمت سوم و چهارم فیلم سینمایی Avengers اکنون مدت هاست که شنیده می شود و بارها از سوی سازندگان این فیلم و همچنین رئیس مارول استودیوز تایید شده است. هنگام اکران فیلم های قبلی، طرفداران با آرامش خاطـر به تماشای فیلم مورد علاقه خودشان می رفتند و خیالشان راحت بود که در پایان فیلم قهرمان داستان پیروز می شود، اما ظاهرا مارول تصمیم گرفته در Infinity War شرایط را تغییر دهد و اوضاع را کمی برای قهرمان هایش سخت تر کند.

البته باید اشاره کنیم که مارول نیاز دارد تعدادی از شخصیت های قدیمی MCU را حذف کند، Infinity War و Avengers 4 نیز فرصتی برای عملی کردن این تصمیم است. شخصیت هایی مثل اسپایدرمن، دکتر استرنج و پلنگ سیاه که در فاز سوم به فرانچایز پیوستند هنـوز باید ﺳﻪﮔﺎﻧﻪهای خودشان را کامل کنند، شخصیت های جدیدی باید به فرانچایز بپیوندند، اما قهرمانان اصلی ما مثل مرد آهنی، ثور، و کاپیتان آمریکا شانس چندان زیادی برای زنده ماندن در جنگ ابدیت ندارند.

رئیس کمپانی مارول استودیوز، آقای ﮐﻮﯾﻦ ﻓﺎﯾﮕﯽ در تازه ترین مصاحبه ای که با EW داشته به طرفداران دنیای سینمایی مارول (MCU) یک قول وحشتناک داد، او در صحبت هایش به وضوع اشاره کرد که بعضی از مرگ ها در Avengers: Infinity War دائمی خواهند بود و این بار دیگر مرده ها زنده نمی شوند — نه مثل فیل کولسون که در The Avengers اما دوباره زنده شد.

ﮐﻮﯾﻦ ﻓﺎﯾﮕﯽ طی صحبت هایش تصریح کرد که پایان داستان یک شخصیت حتما نباید به مرگ او ختم شود، یعنی اینکه اگـر قرار باشد یک شخصیت از MCU حذف شود حتما نباید بمیرد، او در واقع با صحبت هایش این امید را به ما داد که بعضی از ایـن شخصیت ها ممکن است یک پایان خوش داشته باشند. بعضی از آنها ممکن است تصمیم بگیرند که لباس ابرقهرمانی خودشان را کنار بگذارند و بعنوان یک انسان عادی زندگی کنند. آنهایی که خوش شانس هستند و از حوادث جنگ ابدیت جان سالم بدر می برند، و نهایتا تصمیم می گیرند که زندگی بعنوان یک قهرمان را کنـار بگذارند، به مارول این فرصت را می دهند که در داستان های آنها بتواند آنـها بازگرداند. برای شخصیت هایی مثل تونی استارک و ﮐﻠﯿﻨﺖ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد. شخصیتی مثل مرد آهنی می تواند بعد از بازنشستگی بعنوان یک مربی برای شخصیت های آینده به فرانچایز بازگردد، یا مثلا یک منبع اطلاعات باشد برای قهرمان های بعدی — مانند نقش هنک پیم در فرانچایز Ant-Man.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *