شرور اصلی فصل دوم سریال Luke Cage

طبق تازه ترین شنیده ها، ﺁﻧﺎﺑﻼ ﺷﻮﺭﺍ بازیگر Sopranos به جمع ستارگان اصلی سریال Luke Cage پیوسته و قرار است او را در نقش شرور فصل دوم این سریال ابرقهرمانی مشاهده کنیم. فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) به تازگی در Netflix منتشر شده، اما طرفداران نمایش های مارول از همین حالا نگاهشان به سمت جلو است و منتظر انتشار سریال بعدی این فرانچایز هستند، که در آن باری دیگر ﻣﺎﯾﮏ ﮐﻮﻟﺘﺮ بعنوان لوک کیج، قهرمان ضدگلوله خیابان های هارلم ظـاهر می شود.

فصل اول سریال Luke Cage که سال گذشته میلادی به دستمان رسید چند شخصیت شرور مختلف داشت: ﻣﺎﻫﺮﺷﺎﻻ ﻋﻠﯽ، که بعدا بخاطر بازی در فیلم Moonlight برنده جایزه اسکـار شد، در نقش کاتن ماوث کاریزماتیک؛ ﺍﻟﻔﺮﯼ ﻭﻭﺩﺍﺭﺩ (۱۲ سال بردگی) در نقش سیاستمدار بی وجدان ماریا دیلارد؛ و ﺍﺭﯾﮏ ﻻﺭﯼ ﻫﺎﺭﻭﯼ در نقش نابرادری لوک کیج که ویلیس استریکر نام داشت. با توجه به اینکه کاتن ماوث کشته شد و ویلیس هم زندانی شد، حالا یک شکاف قدرت در دنیای زیرزمینی جنایتکاران هارلم ایجاد شده است، و رزالی کربونه (Rosalie Carbone) قصد دارد این شکاف را پر کند.

مانند شرورهای قبلی Luke Cage، رزالی هم مستقیما از دنیای کمیک های مارول بیرون آمده است – در اصل سری کمیک های Punisher: War Journal و Punisher: War Zone – جایی که او یکی از اعضای خانواده جنایتکار کربونه بوده است. طبق اطلاعاتی از شخصیت موجود است، نسخه تلویزیونی رزالی تفاوت زیادی با شخصیتی کمیک بوکی خودش که از آن اقتباس شده ندارد. در توصیف این شخصیت آمده است: “یک صاحب قدرت پایین شهری خطرناک از دنیای زیرزمینی جنایتکاران با یک چشم، و یک برنامه، به سوی هارلم.” احتمالا او دیگر یک شاهزاده خانم مافیا نیست، مانند همین اواخر در کمیک ها، اما مسئول تمام عملیات ننگین خانواده Carbone است.

خانم ﺁﻧﺎﺑﻼ ﺷﻮﺭﺍ با درام های جنایی چندان غریبه نیست، و تاکنون در عناوین دلهره آوری مثل The Hand That Rocks the Cradle (ﺩﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﮔﻬﻮﺍﺭﻩ ﺭﺍ ﺗﮑﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ)، Romeo Is Bleeding و Cop Land ( ﮐﺎﭖ ﻟﻨﺪ) بازی کرده، او در سریال مافیایی The Sopranos (ﺳﻮﭘﺮﺍﻧﻮﺯ)، The Good Wife (همسر خوب)، و فیلم ترسناک Stranger in the House هم حضور داشته است. ﺷﯿﻮ ﻫﻮﺩﺍﺭﯼ ﮐﻮﮐﺮ شورانر سریال Luke Cage در مصاحبه با EW گفته که از دنبال کننده های قدیمی کارهای ﺁﻧﺎﺑﻼ ﺷﻮﺭﺍ است.

فصل دوم سریال Luke Cage در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۱ تیر ماه ۹۷ به دست طرفداران می رسد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *