شروع تولید فصل سوم سریال Barry پس از یک تاخیر طولانی؛ انتشار اولین تصویر

شبکه HBO با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری تولید فصل سوم سریال Barry با بازی بیل هیدر پس از بیش از یک سال متوقف بودن خبر داده است.

فروردین ۹۸ بود که شبکه HBO از تمدید زودهنگام سریال Barry برای فصل سوم خبر داد، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا در فروردین گذشته مراحل تولید فصل سوم سریال بری پیش از اینکه حتی آغاز شود، شاهد تعطیلی آن باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Barry خبر داده است. این شبکه با انتشار یک تصویر این خبر را اعلام کرد که در این تصویر شاهد حضور بیل هیدر، بازیگر و سازنده سریال Barry درکنار هنری وینکلر، بازیگر این سریال هستیم که ظاهرا از بازگشت به پشت صحنه تولید سریال بسیار خوشحال هستند:

پخش فصل دوم سریال Barry در اردیبهشت ۹۸ با یک کلیف‌هنگر بسیار تاریک و خشن به پایان رسیده بود و حالا طرفداران بیش از دو سال است که در انتظار شروع پخش فصل جدید این سریال کمدی سیاه و محبوب هستند. بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند. بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیل هیدر در دی ۹۹ در یک مصاحبه گفته بود با اینکه هنوز مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Barry آغاز نشده، اما او و الک برگ هم‌اکنون نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم این سریال کمدی سیاه را آغاز کرده‌اند. البته سریال بری هنوز توسط شبکه HBO برای فصل چهارم تمدید نشده است، اما استیون روت، بازیگر نقش مونرو فوچس در مصاحبه با کولایدر گفته بود که تیم سازنده سریال در تلاش است تا شبکه HBO را قانع کنند که فیلم‌برداری فصل سوم و چهارم سریال Barry به‌صورت پشت سرهم انجام شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال بری در شهر لس آنجلس انجام می‌شود.
تانی کال

زومجی

  • نقد فصل اول سریال Barry - بری

    نقد فصل اول سریال Barry – بری

    نقد فصل اول سریال Barry – بری چه می‌شد اگر آقای جان ویک تصمیم می‌گرفت تا آدمکشی را ک…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *