شروع تولید فیلم IT: Chapter 2 از تابستان

اکنون بطور رسمی تاریخ شروع ﻓﯿﻠﻢبرداری IT: Chapter Two تایید شده است؛ فیلم جدید که ادامه ای برای فیلم IT 2017 (آن) به کارگردانی ﺍﻧﺪﯼ ﻣﻮﺷﯿﺎﺗﯽ است بر پایه رمانی مشهور به همین نام نوشته استیون کینگ ساخته شده و تقریبا یک ریبوت برای مینی سریال IT است که در ۱۹۹۰ سال پخش شد و ﺗﯿﻢ ﮐﻮﺭﯼ (افسانه) بازیگر نقش ﭘﻨﯽﻭﺍﯾﺰ دلقک آن بود. در قسمت دوم ۲۷ سال به جلو حرکت می کنیم و به زمان حال می آییم، اکنون بچه هـا بزرگ شده اند و شیطان باری دیگر از خواب بیدار شده است!!

کمی بعد از اینکه IT پا به گیشه گذاشت و مورد استقبال گرم طرفداران آقای کینگ قرار گرفت — با بودجه ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد، در باکس آفیس ایالات متحده ۳۲۷٫۴ میلیون دلار و در گیشه بین المللی ۷۰۰ میلیون دلار فروخت — کمپانی Warner Bros و New Line Cinema به سرعت ساخت قسمت دوم را تایید کردند، البته قسمت سومی در کار نخواهد بود. این فیلم تحت عنوان Chapter Two قرار است در سال ۲۰۱۹ پا به گیشه بگذارد، پیش از این شنیده بودیم که در ماه ژوئن تولید آن آغاز خواهد شد (درست مانند قسمت نخست خودش)، اما حالا به نظر می رسد که برنامه کمی تغییر کرده است. البته جای نگرانی وجود ندارد چون انتظار داریم فیلم فقط چند هفته دیرتر جلوی دوربین برود.

ﺭﻭﯼ ﻟﯽ ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔ ﻓﯿﻠﻢ سینمایی IT و IT: Chapter Two به تازگی تایید کرده است که تولید قسمت دوم قرار است در ماه جولای آغـاز شود، و با این حساب تیم تولید زمان کافی برای ﻓﯿﻠﻢبرداری دارند، سپس هم تیم پس-تولید می توانند به موقع فیلم را برای روی پرده رفتن در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ آماده کنند. انتظار می رود که IT 2 جزو فیلم های پرفروش سال آینده باشد.

حالا که زمان زیادی تا شروع تولید IT: Chapter Two باقی نمانده، استودیو باید کم کـم نام بازیگران فیلم را هم فاش کند — البته ﺑﯿﻞ ﺍﺳﮑﺎﺭﺷﮕﻮﺭﺩ باری دیـگر شخصیت خبیث و ترسناک ﭘﻨﯽﻭﺍﯾﺰ را به تصویر می کشد. بعلاوه، تمام بچه های ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺑﺎﺯﻧﺪﮔﺎﻥ (Losers Club) قرار است برای حضور در قسمت دوم بازگردند، با اینکه در داستان ۲۷ سال از وقایع فیلم نخست گذشته و بچه ها اکنون دیگر بزرگ شده اند. در Chapter Two شاهد نمایش چند ﻓﻼﺵﺑﮏ خواهیم بود که بچه های باشگاه بازندگان در آن حضور دارند.

فیلم سینمایی IT بدون شک یکی از بزرگ ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ و همچنین پرفروش ترین فیلم ترسناک در طول تاریخ بود — همین موفقیت باعث شد که وارنر بروس خیلی سریع به ساخت قسمت دوم آن چراغ سبز نشان دهد، و به روند توسعه آن سرعت ببخشد. اکران فیلم سینمایی IT: Chapter Two از تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۱۵ شهریور ۹۸) آغـاز می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *