هر چه بیشتر می‌گذرد، توسعه‌دهندگان بیشتری به فهرست بلند بالای پشتیبانی‌کنندگان شخص ثالث کنسول موفق و جدید نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ افزوده می‌شوند. با این حال، یکی از نخستین شرکت‌هایی که وعده پشتیبانی قدرتمند از این کنسول هیبریدی را داده بود، نیکالیس (Nicalis) نام دارد. در حال حاضر این شرکت از عرضه پنج بازی دیگر بر روی این کنسول ترکیبی در آینده خبر داده است.

شرکت نیکالیس با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، به این نکته اشاره کرد که آن‌ها در آینده بازی‌های بیشتری – به طور مشخص پنج بازی – برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند کرد. به موجب همین امر، طرفداران مشتاق به بررسی این تصویر پرداختند و موفق شدند تا سه عدد از بازی‌های حاضر در تصویر یاد شده را مشخص کنند که این عناوین ۱۰۰۱ Spikes، Code of Princess و VVVVV هستند. دو بازی دیگر همچنان نامشخص است. توییت نیکالیس به شرح زیر است:

بسیار خب، رویداد PAX WEST 2017 به پایان رسید اما ما هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم و بازی‌های بیشتری برای نینتندو سوییچ در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

با توجه به این که نینتندو سوییچ تا به امروز چه از نظر نرم‌افزاری و چه از نظر سخت‌افزاری به فروش قابل قبولی دست یافته است می‌توان انتظار داشت که توسعه‌دهندگان بیشتری آن را به پلتفرم مقصد بازی‌هایشان اضافه کنند. باید دید که دو بازی دیگر شرکت نیکالیس برای نینتندو سوییچ چه خواهد بود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *