تا دو سال دیگر، تمامی وسایل نقلیه سوختی شرکت Volvo از خط تولید خارج می شود و در سال ۲۰۱۹ خودروهایی با نیروی الکتریکی طراحی و تولید خواهند شد و به طور کلی تمامی مدل هایی که توسط این کمپانی به فروش می رسند میبایست از طریق نیروی الکتریکی سازماندهی شوند.
البته اتومبیل هایی که قرار است تولید شوند به دو دسته سیستم های ترکیبی هیبریدی hybrid system ، سیستم های نیمه هیبریدی ۴۸ ولتی و سیستم هایی که به طور کامل از نیروی الکتریکی بهره می برند، تقسیم می شوند.
گفتنی است با انتشار این خبر، تغییرات بزرگی را برای شرکت های بزرگ خودرو سازی به همراه دارد. به همین ترتیب شرکت Volvo اعلان داشته است که نام تجاری Polestar به صورت اختصاصی برای این شرکت، که به تولید خودرو های الکتریکی و هیبریدی پرداخته است، تبدیل خواهد شد.

Håkan Samuelsson رئیس و مدیر اجرایی خودرو های شرکت Volvo اعلام کرد که این برنامه تقاضای مشتریان است و مردم بیش از پیش خواستار تولید ماشین های الکتریکی را بوده اند و ما هم در نظر داریم به نیاز های فعلی و آینده مشتریان خود پاسخ دهیم. حال اینکه می توانند خودرو های ولوو الکتریکی خود را انتخاب کنند.
در حال حاضر نسخه های هیبریدی و پلاگین از مدل  XC90 و S90 ارائه شده است اما هنوز هیچ اتومبیلی از مدل های کامل الکتریکی وجود ندارد. ولوو سه خودرو جدید الکتریکی در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد  و نام تجاری Polestar در تمامی مدل های آن را همراه دارد.
در تصاویر زیر تنها موتور احتراق قابل نمایش است و این کمپانی تصمیم دارد در سال ۲۰۲۵ حدود ۱ میلیون از این اتومبیل ها را به فروش برساند.

خودروهای الکتریکی

خودروهای الکتریکی

خودروهای الکتریکی

خودروهای الکتریکی

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *