شلوارهای جین، در مدل‌های مختلف و رنگ‌های متنوع خود به عنوان یکی از اصلی‌ترین محتویات در هر کمد لباسی به شمار می‌روند. این شلوارها می‌توانند از مدل‌های مختلفی همچون تنگ و چسبان، گشاد و راحت، هنری، مدل پاره، قلابدوزی شده و طرحدار، و یا دم پا گشاد و کلاسیک تشکیل شده باشند. در هر حال، شلوارهای جین در تمام اشکال و مدل‌های خود، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. و می‌توانند در فصل بهار در سبک‌های ظاهری مختلف مورد استفاده قرار گیرند. در این مطلب، گزارش جامعی از شلوارهای جین در بهار ۲۰۱۷ به شما ارائه خواهد شد.

شلوار جین با پاچه کوتاه و حاشیه‌ی پاره

مدتی بود که این مدل شلوار در مدهای پوششی سال مشاهده نمی‌شد، اما امسال می‌توانید باز هم از زیبایی و جذابیت آن در پوشش خود بهره ببرید. از این مدل شلوار می‌توان برای نمایش کفش‌های جذاب و یک اندام زیبا بهره برد. چرا که بسیاری از این مدل‌ها به شکل فاق بلند یا فاق متوسط طراحی شده و بر روی انحنای دور کمر شما تاکید خواهند کرد. اگر شلوار جین با پاچه کوتاه و حاشیه‌ی پاره را با یک کفش جذاب و قابل توجه مانند یک کفش پاشنه تخت و یا یک لوفر (loafer) ترکیب کنید، این شلوار از بهترین ظاهر خود برخوردار خواهد بود.
نکته: اگر شما در نظر دارید که این شلوار جین را با چکمه ترکیب نمایید، باید مطمئن شوید که هیچ فضایی بین لبه و قسمت بالای آن وجود نداشته باشد.

شلوار جین با پاچه کوتاه و حاشیه‌ی پاره

شلوار جین چند تکه

شلوارهای جین چند تکه و چند رنگ از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار بوده و یکی از مدل‌های اصلی شلوار جین در بهار ۲۰۱۷ به شمار می‌روند. این شلوارها از لحاظ فنی، در دسته‌ی شلوارهای مدل پاره و کاملا غیر رسمی به حساب نمی‌آیند. آنها در واقع جایی بین پوشش رسمی و غیر رسمی قرار می‌گیرند. این امر بدان معنا است که آنها می‌توانند تقریبا در هر پوششی به کار روند. به عنوان مثال، شما می‌توانید این شلوار را با یک تیشرت ساده، یک پیراهن دکمه‌ای، یک ژاکت کلاسیک رترو، یک تاپ زیبا، و یک کفش پاشنه بلند ترکیب نمایید.

 شلوار جین چند تکه

شلوار جین با حاشیه شیب‌دار پاره

این شلوار را در واقع می‌توان یکی از انواع مختلف شلوار جین تنگ و چسبان به شمار آورد. حاشیه‌ی این مدل خاص شلوار می‌تواند در بخش جلویی، عقبی، و یا دوپهلوی راست و چپ بلندتر باشد. همچنین، لبه‌های پاره این شلوار که دوخت آن به شکل عامدانه ناتمام مانده است، ظاهر متفاوت و جذابی به شلوار بخشیده و می‌تواند به خلق یک ظاهر غیر رسمی و فانتزی کمک کند. شما می‌توانید این شلوار را با یک بلوز زیبا، یک تیشرت، و یا یک بلیزر یا ژاکت ترکیب نمایید.

شلوار جین با حاشیه شیب‌دار پاره

شلوار جین رنگی

هر چند شلوارهای جین رنگی هرگز از مد سال خارج نشده‌اند، با این حال امسال می‌توانید از رنگ‌های شاد و متفاوت‌تری برای پوشش خود کمک بگیرید. بهار امسال، وقت خوبی برای استفاده از رنگ‌های شاد در شلوار جین شما می‌باشد. شلوارهایی با این رنگ‌ها (به ویژه هنگامی که با لباس‌هایی به رنگ خنثی ترکیب شوند)، ظاهر جذابی به شما خواهند داد.

 شلوار جین رنگی

شلوار جین کار شده و تزئین شده

این شلوارهای جین هرگز تکراری و خسته کننده نخواهند شد. شلوارهای جین کار شده و تزئین شده، شلوارهای همه کاره-ای به شمار رفته و بسیار کاربردی‌تر از چیزی هستند که فکر می‌کنید. آنها در ترکیب با یک ژاکت چرمی و یک کفش کتانی یا ورزشی، ظاهر بسیار جذابی به شما خواهد داد. در عین حال، چنین شلوارهایی می‌توانند به خوبی با یک ژاکت بافت و یک نیم بوت یا چکمه‌ای تا مچ پا ترکیب شوند.

شلوار جین کار شده و تزئین شده

شلوارک جین مدل جدید

مدل‌های جدید شلوارک جین به شکل پاره پاره، وصله‌دار، سنگ شور، و نامتقارن بوده و می‌توانند با جزئیات متفاوت و سرگرم کننده‌ی دیگری طراحی و تولید شده، و تقریبا با هر پوششی در مناسبت‌های مرتبط مورد استفاده قرار گیرند.
نکته: طول شلوارک، و بلندی و کوتاهی آن را می‌توانید به دلخواه خود انتخاب کنید. اما به هر حال فصل بهار، زمان مناسبی برای استفاده از شلوارک‌های کوتاه، متوسط، و بلند خواهد بود.

شلوارک جین مدل جدید

رومیس پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *