خانه ورزش اخبار ورزش شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل پارس

شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل پارس

0

شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل پارس

دربی ۸۵ برای پرسپولیس چند محروم و مصدوم به جای گذاشت. شجاع‌خلیل‌زاده محروم شد. شجاع در برابر پدیده محرومیت‌اش را سپری کرد. دفاع راست‌های دو تیم هم مصدوم شدند و یک بازی را از دست دادند. با این تفاوت که حسین ماهینی به این بازی می‌رسد ولی وریا همچنان باید از سکوها بازی را دنبال کند. از سوی دیگر با مصدومیت بشار رسن یک بار دیگر نوبت به بازی محسن مسلمان می‌رسد و در ترکیب فیکس پرسپولیس قرار می‌گیرد. اوضاع فرشاد احمدزاده هم بهتر شده است و این بازیکن در لیست هجده نفره تیم حضور دارد هر چند که احتمالا در ترکیب فیکس قرار نخواهد گرفت.

شجاع خلیل‌زاده

«پسرِ برانکو» لقبی است که روی شجاع گذاشته‌اند. خلیل‌زاده بازیکن محبوب برانکوست که با وجود چند اشتباه فردی، همچنان مورد اعتماد برانکوست. شجاع هم محرومیت پس از دربی‌اش را سپری کرد و در جم به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد.

محسن مسلمان

مهندس پرسپولیس مدتی روی دور بدشانسی بود. هم برانکو کمتر از او استفاده می‌کرد و هم بشار رسن نمایشی داشت که حمایت سکوها را برای خود کرد. ولی یک مصدومیت از بشار، این فرصت را به مسلمان داد که دوباره به ترکیب فیکس برگردد. ۹۰ دقیقه طلایی برای بازپس‌گیری جایگاه قبلی.

حسین ماهینی

برای بازی با پدیده برانکو روی سلامت کاپیتان دوم تیم‌اش ریسک نکرد و ماهینی را روی نیمکت نشاند. ولی حالا ماهینی در استان زادگاهش به لیگ برمی‌گردد و مقابل پارس‌جنوبی‌جم بازی می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

ترکیب احتمالی پرسپولیس

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *