شورانر سریال The Witcher از صحیح بودن تصمیم انتخاب هنری کویل می‌گوید

سه شنبه این هفته بود که شبکه نت فلیکس رسما اعلام کرد که هنری کویل قرار است نقش گرالت را در سریال The Witcher (ویچر) بازی کند. این انتخاب با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است و حتی داگ کاکل که صداپیشگی نقش گرالت در سری بازی‌های The Witcher را برعهده داشته، از این انتخاب حمایت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده این سریال فانتزی و حماسی از دلیل انتخاب کویل برای بازی در نقش گرالت او ریویا می‌گوید.

لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال The Witcher، فاش کرد که او و تیم تولید سریال بیش از ۱۰۰ بازیگر که پتانسیل بازی در این نقش را داشته‌اند، ملاقات کرده یا آن‌ها را بررسی کرده است و برخلاف خبرهای اولیه، این بررسی‌ها پیش از انتخاب کویل برای نقش گرالت بوده است. طبق گفته هیسریش، کویل یکی از طرفداران مجموعه فانتزی ویچر است و فراتر از صفحه‌های فیلمنامه، به خوبی با شخصیت گرالت آشنایی دارد و می‌داند که گرالت باید چگونه باشد. هیسریش درتوییترش گفت:

من در ماه آوریل امسال با هنری ملاقات کردم. طی چهار ماه پس از آن صدها نفر گزینه دیگر برای این نقش را ملاقات یا بررسی کردم که بسیاری از آن‌ها گزینه‌های فوق العاده‌ای بودند. اما آنچه من هرگز از ملاقاتم با هنری فراموش نکردم این بود که او درک عمیقی از نقش گرالت مثل قدرت و بی‌رحمی او و مهمتر از همه شوخ طبعی و آسیب پذیری این شخصیت، داشت. از آنجایی که او یکی از طرفداران این مجموعه است، هنری را فراتر از صفحه‌های فیلمنامه دیدم. حتی اگر مدام انکار کند، اما بین او و گرالت یک رابطه انسانی دیدم؛ چیزی که این نقش به آن نیاز دارد. آنچه که من دیدم این بود که گرالت در قلب هنری بود.

همچنین هیسریش در توییت دیگری توضیح داد که گرالت در رمان‌های ویچر از گذاشتن سبیل و ریش تنفر داشت و به نظر می‌رسد که در سریال آن نیز شاهد چنین موضوعی خواهیم بود. سریال The Witcher قرار است اقتباس وفادارانه‌ای به رمان‌هایش باشد و قرار نیست از خط مشی بازی‌های آن پیروی کند. هیسریش در توییت دیگری تصویری از صفحه سریال ویچر در شبکه نتفلیکس منتشر کرد که طبق آن این سریال در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد که احتمالا این تاریخ نمایشی خواهد بود و در آینده تغییر می‌کند.

فصل اول سریال The Witcher در ۸ قسمت تولید خواهد شد که انتظار نمی‌رود این سریال زودتر از سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *