شکایت 50 میلیون دلاری «جانی دپ» از «امبر هرد»

«جانی دپ» بازیگر مشهور هالیوود از همسر قبلی خود «امبر هرد» به جرم افترا، بدگویی و دروغ بی اساس درباره خشونت خانگی شکایتی به ارزش پنجاه میلیون دلار کرد. به گزارش خبرگزاری پیپل مگزین، «دپ» شکایت خود را بر اساس ادعای «هرد» و مصاحبه‌اش درباره تجربه خشونت خانگی در سال 2018 ثبت کرده است. اگرچه در آن مصاحبه نامی از «دپ» برده نشده بود، او ادعا می‌کند که هدف «هرد» بوده و این مسئله باعث کاهش شهرت او شده است.

مفاد شکایت از قرار زیر است.

خانم «هرد» در مصاحبه خود از دیدگاه یک شخصیت مشهور که خود فشار جامعه غرب را بر زنانی که درباره خشونت خانگی صحبت می‌کنند را حس کرده بود سخن گفته بود و با این کار آقای «دپ» را به عنوان مسئول این خشونت خانگی علیه ایشان نشان داده بود. دلالت این مفهوم که آقای «دپ»  یک سوء استفاده گر و آزار دهنده خانگی است از هر جهت و شرحی نادرست است.

وکیل «هرد»، «اریک جرج» در بیانیه‌ای به خبرگزاری رولینگ استون گفت: «این رفتار پوچ، یکی دیگر از تلاش‌های «جانی دپ» برای ساکت کردن موکل من است. او سکوت نخواهد کرد. رفتارهای آقای «دپ» تنها این مسئله که او حاضر به قبول کردن رفتارهای آزار دهنده‌اش نیست را ثابت می‌کند. اما هم‌زمان با رفتارهای ویرانگر آقای «دپ»، ما تلاش می‌کنیم که با شکست او، حرف حق موکلم را ثابت کنیم.»

نماینده «جانی دپ» به درخواست خبرگزاری رولینگ استون برای اعلام نظر درباره این بیانیه پاسخی نداد. «دپ» و «هرد» در ماه اوت سال 2016 از هم جدا شدند، این در حالی است که «هرد» در ماه می همان سال درخواست حفظ فاصله از دپ را به خاطر یک حادثه خشونت خانگی داده بود. پس از طلاق، «دپ» و «هرد» پیمان نامه عدم افشایی امضا کردند و بیانیه‌ای مشترک منتشر کردند.

رابطه ما در زمانی گذرا بسیار احساسی اما همواره همراه با عشق بود. هیچ یک از دو طرف ادعای مالی دروغین نکرد. هرگز هدفی برای آزار فیزیکی یا احساسی وجود نداشت. «امبر» بهترین آرزوها را برای «جانی» در آینده دارد.

وکلای «دپ» ادعا می‌کنند که نوشته «هرد» در روزنامه تأثیری منفی بر شغل او داشته است. «دپ» آخرین بار در سال 2018 در فیلم‌های «جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) و «شهر دروغ‌ها» (City of Lies) حضور یافته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *