شکستن بینی تام هالند در ﻓﯿﻠﻢبرداری Avengers 4

هالند یک مرتبه دیگر بینی خودش را شکاند، این بار زمانی که نقش آفرینی جلوی دوربین برادران روسو در Avengers 4 بود. ما تاکنون چندین تصویر و ویدیو از پشت صحنه ﻓﯿﻠﻢبرداری Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) مشاهده کرده ایم، به همین اطلاعات نسبتا زیادی از آن داریم اما در عوض هیچ چیز در مورد قسمت چهارم Avengers نمی دانیم و همه چیز آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. مارول استودیوز تاکنون تمام تلاش خودش را کرده تا هیچ اطلاعاتی از این فیلم فاش نشود و همه چیز در خفا بماند. این احتیاط برای قسمت چهارم خیلی بیشتر است چون ممکن است باعث افشای حوادث Infinity War شود. اما حالا خبری از پشت صحنه Avengers 4 به بیرون درز کرده که حضور یکی از شخصیت ها را در آن تایید می کند.قسمت چهارم بدون عنوان Avengers اکنون در حال ورود به آخرین هفته های ﻓﯿﻠﻢبرداری است، بزودی هم قرار است شاهد انتشار یک تریلر از Avengers: Infinity War باشیم – میلیون ها منتظر این اتفاق هستند. اینطور که رئیس مارول استودیوز گفته، تا زمانی که Avengers 4 پا به گیشه نگذارد هیچ اطلاعیه ای درباره فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) منتشر نمی شود، چون در غیر این صورت ممکن است سرنوشت بعضی از شخصیت ها فاش شود، و برای جلوگیری از اسپویل های دیـگر مجبورند تمام کارها را در تاریکی انجام دهند. اما یک قهرمان، می دانیم که به طور قطعی در قسمت چهارم حضور دارد؛ آن هم مرد عنکبوتی است. او جزو مهره های مهم فاز چهارم خواهد بود و گفته شده کـه قسمت دوم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) نیز به طور قطعی یکی از فیلم های فاز بعدی است.

یکی از کاربران Reddit به نام alexperri7 ساعتی پیش یک ویدیو را به اشتراک گذاشت که از استوری جدید تام هالند در اینستاگرام نشات گرفته است. هالند در این ویدیو فاش کرد کـه بینی اش برای سومین بار شکسته است. او همچنین اظهار داشت، با کنایه البته، که این راهی عالی برای تمام کردن یک فیلم می باشد. البته باید اشاره کنیم که بینی او ممکن است در پشت صحنه فیلم Chaos Walking که پرونده تولید آن طی ماه جاری بسته می شود شکسته شده باشد. این مورد هنوز دقیقا روشن نشده است.

هالند، ستاره جوان هالیوودی روزهای سختی را در پیش دارد، او بعد از به پایان رساندن ضبط صحنه هایش در Avengers 4 باید خودش را برای شروع تولید Spider-Man: Homecoming 2 (هنوز فاقد عنوان رسمی) آماده کند و همچنین برای ضبط ریشات های قسمت چهارم Avengers بازگردد. البته بعید نیست بشنویم که بعضی از صحنات Infinity War نیاز به ضبط مجدد داشته باشند. بعد از تمام این فیلم ها، هالند احتمالا می تواند مدتی استراحت کند تا زمانی که دوباره برای پوشیدن لباس مرد عنکبوتی او را فرا بخوانند.

اکنون آینده دنیای سینمایی مارول در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما همه می دانند که پیتر پارکر جوان یکی از مهره های مهم آن خواهد بود …

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *