خانه ورزش اخبار ورزش شیعی: اولتیماتومی به جلالی ندادیم، او برنامه ۳ ساله دارد

شیعی: اولتیماتومی به جلالی ندادیم، او برنامه ۳ ساله دارد

0

به نقل از فارس، محمود شیعی در حاشیه افتتاح مرکز تفریحات سالم کمپ تیم‌های ملی در خصوص آخرین وضعیت پیکان گفت: متأسفانه در هفته‌های ابتدایی اتفاقات به نفع ما رقم نخورد و چند اتفاق فوتبالی پیش آمد که می‌توانست اتفاق نیوفتد. اما امیدواریم از بازی با فولاد این اتفاق رخ بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که امیرحسین صادقی بخشیده شد اما فرزاد حاتمی را نبخشیدند، گفت: این جمع‌بندی کمیته اخلاق است و آنها به این نتیجه رسیدند که صادقی کمتر مقصر بوده است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در خصوص اینکه تکلیف رأی دادگاه CAS و اختلاف ما با عربستانی‌ها به کجا رسید، گفت: مطمئن باشید اگر به نتیجه برسیم فدراسیون فوتبال جمع‌بندی لازم را انجام خواهد داد و آن را اطلاع رسانی می‌کند. این دادگاه وظیفه دارد که همه چیز را تحت کنترل قرار بدهد و مسائل را خوب بررسی‌ کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نام وی و اسلامیان در بین اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نشده است، گفت: این بحث از قبل از عید امسال مطرح شد و از آنجا که در سال ۸۳ من عضو هیدت مدیره شرکتی بودم و همان زمان بدهی مالیاتی‌ام را حل کردم حالا ظاهراً اسم من از بین بدهکاران پاک نشده و من در این سالها نه مشکل سفر داشتم و نه مشکل حساب. این موضوع را به هیأت رئیسه منتقل کردیم و آنها اعلام کردند اسامی بر می‌گردد.

شیعی درخصوص اینکه فدراسیون فوتبال از سال ۱۳۲۶ کار خود را آغاز کرده اما در تاریخ آغاز به کار فدراسیون سال ۹۶ حک شده است، گفت: حتماً این بحث که مطرح شده قانونی بوده و من اطلاع دقیقی از موضوع ندارم.

شیعی در خصوص اینکه گفته می‌شود دادگاهی برای حل مشکل ایران و عربستان تشکیل شده و حتی آقای اسدی در آن شرکت کرده است، گفت: من اطلاعی در این زمینه ندارم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که آیا شما اولتیماتومی به جلالی داده‌اید، گفت: خیر ما با جلالی قرارداد نداریم برنامه ۳ ساله به ما ارائه کرده است مطمئن هستم تیم ما به شرایط خوب باز خواهد گشت.

وی در پایان در خصوص ابراز ندامت حاج‌صفی و آخرین وضعیت مسعود شجاعی گفت: هنوز در این زمینه اطلاعی ندارم و باید در مورد آن به جمع‌بندی برسیم و نباید اظهارنظر شخصی کنیم.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *