استودیوی سازنده بازی Project CARS 2 چند روز قبل اعلام کرد که آن‌ها قصد ندارند کیفیت بازیشان را بر روی پروژه اسکورپیو به اندازه قدرت پلی استیشن 4 پرو محدود کنند، بلکه تصمیم گرفته‌اند تا از نهایت قدرت کنسول میان نسلی شرکت مایکروسافت بهره ببرند.

ظاهرا این استودیو سیستمی را توسعه داده که با توجه به قطعات سخت‌افزاری، بهترین بهینه‌سازی ممکن را پیشنهاد می‌دهد. آقای «اندی تودر» (Andy Tudor)، رییس استودیو Slightly Mad، در این باره گفت:

موتور بازی‌سازی ما این امکان را دارد تا Project CARS 2 را برای سخت‌ افزارهای گوناگونی بهینه کند. این بدان معنی است که بازی Project CARS 2 بر روی هر پلتفرم یا کنسولی، به اندازه قدرت همان سخت‌افزار عمل خواهد کرد.

بازی Project Cars 2

در مصاحبه‌ای از آقای تودر سوال پرسیده شد که آیا پروژه اسکورپیوی مایکروسافت به اندازه‌ای قدرت دارد تا همه بازی‌های AAA نسل هشتم و به خصوص بازی Project CARS 2 (که یکی از پرگرافیک‌ترین بازی‌های این نسل به شمار می‌رود) را با رزولوشن 4K نرخ 60 فریم برثانیه اجرا کند یا خیر؟ او در جواب گفت که از لحاظ تئوری و مشخصات سخت افزاری این کنسول قادر به اجرای بازی‌ها در شرایط ذکر شده است، اما آن‌ها اول باید بازی را بهینه کرده و آزمایش کنند تا به جواب قطعی برسند.

او در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها همچنان در حال کند و کاو در رابطه با پروژه اسکورپیو هستند و در حال حاضر نمی‌توانند درمورد رزلوشن و نرخ فریم نهایی بازی خود بر روی این کنسول نظر قطعی را اعلام کنند.

با توجه به صحبت‌های مایکروسافت و دیگر استودیوها، به نظر می‌رسد که پروژه اسکورپیو واقعا قدرتمندترین کنسول ساخته شده در تاریخ خواهد بود و این جمله تنها یک شعار تبلیغاتی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *