سازندگان بازی God of War تاکید کرده‌اند که سطح هوش مصنوعی پسر کریتوس به قدری بالا است که هیچ وقت برای بازیکنان مشکل ایجاد نخواهد کرد.

از همان زمانی که اولین تریلر بازی God of War در کنفرانس E3 2016 شرکت سونی پخش شد و بازیکنان با پسر کریتوس آشنا شدند، این سوال در ذهن بازیکنان شکل گرفت که پسر کریتوس در بازی چه رفتاری از خودش نشان خواهد داد؟ آیا او برای بازیکنان مشکل ایجاد خواهد کرد یا خیر و اینکه آیا بازیکنان باید همیشه مراقب او باشند و سلامتی او به بازیکنان وابسته است؟ در واقع همان نگرانی‌هایی که مردم در رابطه با شخصیت الی در بازی The Last of Us  داشتند، در مورد بازی God of War نیز وجود دارد.

با همه این تفاسیر، سازندگان بازی God of War و حتی خود کارگردان آن، «کوری بارلاگ» (Cory Balrog)، به بازیکنان اطمینان داده‌اند که هوش مصنوعی پسر کریتوس بسیار قابل اعتماد بوده و در سطح بالایی قرار دارد. آن‌ها اعلام کرده‌اند که پسر کریتوس به هیچ وجه بار اضافی بر دوش بازیکنان نخواهد بود و می‌تواند مراقب خودش باشد. جدای از این مسئله اعلام شد که پسر کریتوس نه تنها محدودیت ایجاد نمی‌کند، بلکه در حل معماها، مبارزات و مسیر یابی به بازیکنان کمک هم خواهد کرد.

با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد که سازندگان بازی God of War تمام جوانب را در نظر گرفته‌اند و تلاش کرده‌اند تا مشکلات احتمالی را از بین ببرند. با مراجعه به اینجا تریلر منتشر شده از این بازی که در کنفرانس خبری E3 2017 شرکت سونی پخش شد را تماشا کنید.

گیم شات

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *