صحبت های جیسون موموآ از نقش خود در فیلم «Aquaman»

جیسون موموآ ستاره فیلم «Aquaman»، در یک مصاحبه در مورد اینکه چگونه می تواند نقش ابرقهرمان های مختلف را بسیار منحصر به فرد بازی کند، صحبت کرد. این بازیگر نیمی اهل هاوایی و نیمی دیگر اهل آلمان، ایرلند و از بومیان آمریکا است که در آیووا ایالتی در غرب میانه آمریکا بزرگ شده است. علاوه بر این، او در رشته زیست شناسی دریایی و زیست شناسی حیات وحش در دانشگاه تحصیل کرده است، بنابرین او عملاً برای این نقش متولد شده است. پس زمینه زندگی او در ترکیب با شخصیت جذاب و گیرایی که دارد، او را تبدیل به یکی از چشمگیرترین ستاره های سال 2018 می کند، زمانی که در نهایت فیلم «Aquaman» بر روی پرده های سینما می رود.

طرفداران نگاهی اجمالی بر جیسون موموآ در نقش آرتور کری یا همان آکوامن در فیلم «Justice League» داشتند، که شخصیت آن ترکیبی از انرژی و خنده با عملکرد عالی جیسون موموآ بود. اما همانطور که از یک فیلم گروهی یا به عبارتی چند داستانی می توان انتظار داشت، زک اسنایدر در آخرین فیلم خود یعنی «Justice League» به طور خاص بر روی گذشته و شخصیت آرتور کری چندان توجهی نکرده است. طرفداران می توانند امیدوار باشند با فرو رفتن در لایه های عمیق تر زندگی آرتور کری و حوادثی که برای آکوامن رخ می دهد او به یک قهرمان نامدار تبدیل می شود. با توجه به این که این شخصیت با زندگی شخصی جیسون موموآ متصل است، طرفداران می توانند بر روی عملکرد احساسی جیسون موموآ نیز حساب باز کنند.

جیسون موموآ بازیگر سابق سریال «Game of Thrones»، در مصاحبه ای با روزنامه دیلی تلگراف استرالیا، اظهار داشت که دوست دارد شخصیت آکوامن نیمی انسان و نیمی ماهی باشد، که درواقع این موضوع، به ترکیب اجدادی غیر معمول شخص خود او نیز اشاره دارد. همچنین موموآ امیدوار است که ماجراجویی های شخصیت آکوامن الهام‌بخش افرادی باشد که در جایی بزرگ شده‌اند که متعلق به آنجا نیستند و با آن سازگاری ندارند. جیسون موموآ در ادامه گفت:

من واقعاً می توانم با آن ها ارتباط برقرار کنم، من خود در هاوایی به دنیا آمدم و در آیووا بزرگ شدم… آکوامن نیز اهل آتلانتیس-هاوایی است، و احساس می کند در هیج یک از دو مکان پذیرفته شده نیست.

جیسون موموآ همچنین به طور مختصر توضیح داد: آکوامن الهام بخش کودکانی است که دیگر در زادگاه خود زندگی نمی کنند و چالش های متمایزی که در این شرایط بچه ها با آن ها مواجه می شوند. جیسون موموآ احساس می کند این فیلم به دلیل داشتن این نوع خاص از پس زمینه با تماشاگران ارتباط پیچیده تری برقرار می کند. انتظار می رود فیلم «Aquaman»، داستانی منحصر به فرد میان شخصیت آرتور کری و جزیره ی افسانه ای آتلانتیس باشد. مخصوصا الان كه صحنه هايى كه داستان اسطوره ای قهرمانان را در فیلم «Justice League» بازگو مي كرد، پس از فيلمبردارى هاى دوباره، حذف شد.

جیسون موموآ به عنوان یک بازیگر که با چالش های عاطفی مشابه با آرتور کری رو به رو بوده، می تواند به عنوان شخصیت آکوامن فرصت بزرگی را برای ارائه یکی از جذاب ترین تصاویر ابرقهرمان دنیای دی سی ایجاد کند، و همچنین می تواند نگرانی های منفی که در پیرامون به تصویر کشیدن این شخصیت وجود دارد را از بین ببرد. بدیهی است که جیمز وان به عنوان کارگردان این فیلم قسمت هایی از این فیلم را به پدر آکوامن با بازی تمورا موریسون اختصاص خواهد داد. این فیلم می تواند تمام صحنه های اکشن و جلوه های ویژه که می خواهد را داشته باشد، اما کشف عمیق و کافی از لایه های زندگی و تنوع در آن چه رخ می دهد می تواند این فیلم را به سطح بالاتری ببرد.

در فیلم «Aquaman» با وجود همکاری میان جیمز وان و جیسون موموآ جریان های زیادی رخ می دهد. فیلم «Justice League» نیز منتقدان و طرفداران را تحت فشار قرار داد، اما در نهایت در لیست پرفروش های هفته قرار گرفت. در حال حاضر فیلم «Aquaman»، فیلم بعدی دنیای سینمایی دی سی خواهد بود. این فیلم شروع به انتشار برخی از تصاویر جذاب و جدید کرده است، و همچنین دارای یک تیم پر انرژی از جمله جیمز وان و جیسون موموآ است، و این ها دقیقاً همان چیز هایی هستند که نیاز دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *