ریدلی اسکات اذعان کرده است که به جای ۴ دنباله ای که اوایل امسال برای فیلم Alien: Covenant (بیگانه: عهدنامه) اعلام کرده بود، در واقع قرار است که دو دنباله ساخته شود. در مصاحبه ای او در مورد فیلم بعدی و اینکه آیا نام آن احتمالا Awakeningg (بیداری) می باشد، و همچنین پایان پیش درآمدها صحبت کرده است. او بیان می کند:

“من نمی دانم. احتمالا من دو فیلم دیگر بسازم، شاید هم یک فیلم. نمی دانم.”

این سخن با آنچه که او قبلا گفته بود کمی متفاوت است. او اظهار داشت:

“قبل از اینکه ما به معنای واقعی کلمه و به نحوی منطقی جهت را عوض کنیم و دوباره به مسیر فیلم های بیگانه اصیل برگردیم، یک فیلم دیگر می سازیم. اگر این یکی یعنی فیلم بیگانه: عهدنامه موفق باشد، سپس یکی دیگر و پس از این سه فیلم دیگر ساخته خواهد شد.”

علاوه بر صحبت کردن در مورد فیلم بیگانه: عهدنامه، او در مورد واکنش های متفاوت نسبت به فیلم Prometheus سخن گفت. او اضافه می کند:

“طرفداران به طرز عجیبی حرف آخر نیستند ولی آنها بازتاب شک و تردید شما در مورد مسئله ای می باشند و آن زمان است که شما متوجه می شوید که آیا اشتباه کرده اید یا حق با شما بوده است. به نظر من اگر شما بازتاب و واکنش طرفداران را به حساب نیاورید پس کار غیر معقولی انجام داده اید.”

ریدلی اسکات بعد از چند سال دوباره با ساخت فیلم بیگانه: عهدنامه به دنیای فیلم های بیگانه بازگشته است. این سری فیلم با محصول جدید ریدلی اسکات یک فیلم سه گانه خواهد شد. نسخه ی دوم فیلم Prometheus نام داشت و در سال ۲۰۱۲ اکران شد و توانست مقدار تقریبی ۴۰۴ میلیون دلار فروش داشته باشد. نسخه اول فیلم که باز هم به کارگردانی ریدلی اسکات ساخته شده بود محصول سال ۱۹۷۹ می باشد. این فیلم در مورد یک سفینه فضایی به نام Covenant است که همراه با خدمه اش که بصورت کلنی وار رشد و تکثیر می کنند در می یابند که یک دنیای عالی و ناشناخته را کشف کرده اند، اما این دنیا بسیار تیره و خطرناک می باشد چون یکی از بازماندگان Prometheus یعنی دیوید با بازی فازبندر که یک انسان ترکیبی است در آن زندگی می کند.

در بیگانه: عهدنامه بازیگرانی چون مایکل فازبندر، کاترین واترسون، بیلی کروداپ، دنی مک براید،دمیان بایچر، کارمن ایوگو، امی سیمتز، جسی اسمالت، کالی هرناندز، ناتانیال دین، الکساندر انگلند، بنجامین ریگبوی، نومی رپیس و جیمز فرانکو حضور دارند و این فیلم قرار است در تاریخ   ۱۹ می ۲۰۱۷ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶۶) اکران شود.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *