ضرب و شتم مردی که در هنگ کنگ Avengers: Endgame را اسپویل کرد؛ گریه‌های بی‌اختیار زنی را راهی بیمارستان کرد

مردی که ظاهراً خواسته‌ی برادران روسو، کارگردانان فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و دیگر عوامل آن را بی‌اهمیت شمرده و یا فراموش کرده بود در نزدیکی سالن سینمایی در هنگ کنگ به خاطر فاش کردن داستان و وقایع فیلم برای هوادارانی که در صف تهیه‌ی بلیت ایستاده بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مطبوعات تایوانی می‌نویسند این مرد که هویتش مشخص نشده پس از تماشای فیلم در کازوی بی، هنگ کنگ غرق در خون رها شده است. تصویری که از این مرد در فضای مجازی منتشر شده او را با سری خون‌آلود در خیابان نشان می‌دهد. پیش از اکران «آخر بازی»، جو و آنتونی روسو در صفحه‌ی اینستاگرام خود با ارسال نامه‌ای سرگشاده از هواداران خواستند داستان فیم را برای دیگران فاش نکنند.

از آنجا که فیلم یک دهه روایت را در «دنیای سینمایی مارول» به پایان می‌رساند، واکنش‌های هواداران به «آخر بازی» چندان غافلگیرکننده نیست. شبکه‌ی خبری محلی گرین‌برو ایالت کارولینای شمالی گزارش داده است که یک هوادار چینی ۲۱ ساله در حین تماشای «آخر بازی»‌ چنان به گریه افتاده که دچار تنگی نفس شده و دست و پایش کرخت می‌شود. این زن سپس به یک بیمارستان چینی انتقال داده شده و وضعیتش بهبود می‌یابد.

این میزان از گریه در واکنش به «آخر بازی» طبیعی نیست، اما این هوادار چینی تنها مخاطبی هم نیست که با تماشای فیلم به گریه افتاده است. اگر نگاهی به واکنش‌های مردم در شبکه‌های اجتماعی بیندازیم، درخواهیم یافت که این فیلم سه ساعته هواداران را دستخوش احساسات مختلفی می‌کند. حتی «ریچارد روپر» منتقد «شیکاگو سان-تایمز» به تأثیر عاطفی فیلم در نقد خود اشاره می‌کند: «اگر در حین تماشای این ماجراجویی ابرقهرمانی که به زیبایی فیلمبرداری شده، در زمان‌های مختلف می‌جهد، ضربان قلب را بالا می‌برد و چشمان را از حدقه بیرون می‌آورد، اشکتان چند مرتبه جاری نشود، حتماً نبض خود را بگیرید، زیرا ممکن است مُرده باشید.»

با توجه به رکوردشکنی‌های پیاپی «انتقام‌جویان: آخر بازی» به نظر نمی‌رسد که هواداران زنده نباشند. این فیلم روز جمعه رکورد روز افتتاحیه‌ی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» در سال ۲۰۱۵ را پشت سر گذاشت و ۱۵۶.۷ میلیون دلار فروخت. «آخر بازی» در حال حاضر دستیابی به رکورد فروش سه روزه ۳۴۰ میلیون دلاری را هدف قرار داده تا پرفروش‌ترین افتتاحیه‌ی تاریخ آمریکای شمالی را به نام خود ثبت کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *