خانه ورزش اخبار ورزش طارمی به نفع تیم ملی

طارمی به نفع تیم ملی

0

طارمی به نفع تیم ملی

خونسردی مهدی طارمی در زمان اعلام محرومیت چهار ماهه‌اش هم مانند فوتبال بازی کردن‌اش بود. هیچ چیز و هیچکس نمی‌تواند جلوی روند مثبت طارمی را بگیرد و او بی‌توقف به کارش ادامه می‌دهد.

طارمی برای این که نشان دهد چقدر خونسرد است چند جمله طلایی دیگر هم داشت: «صددرصد حکمتی در این قضیه پیش آمده برای من بوده است و محرومیتم نیز خیلی زیاد نیست. هواداران بدانند من دو سال سربازی بودم و حالا چهار ماه محرومیت برایم چیزی نیست.مدت محرومیت من طولانی نیست.»

اما این خونسردی طارمی با وجود عصبانیت هواداران، یک نکته ویژه هم داشت. طارمی روحیه خودش را نباخت و طبق قولی که داد، به‌جای تفریح در دوران محرومیت، فقط تمرین کرد. همین خونسردی و زحمت بیشتر در تمرینات منجر شد که طارمی در اوج بماند.

کی‌روش هم کسی نبود که بازیکن محبوب‌اش را تنها بگذارد و بیخیال طارمی شود. آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر با وجود محرومیت همچنان مورد اعتماد کی‌روش قرار گرفت و به اردوی تیم ملی رفت. طارمی هم پاسخ خوبی به محبت سرمربی‌ تیم ملی داد. طارمی در بازی با روسیه نشانه‌ای از افت روحی یا بدنی نشان نداد. او در اوج باقی ماند و بیشترین تاثیر را هم روی گل زده تیم ملی داشت. طارمی با توپ حرکت کرد، از بازیکن مقابل‌اش عبور کرد، پاسی تماشایی فرستاد که توپ از بین پای مدافع روسیه رد شد، تا آزمون کار راحتی برای باز کردن دروازه بدون دروازه‌بان روسیه داشته باشد.

مهدی طارمی با وجود انتقادات به رفتارش در قبال ریزه‌اسپور، خونسرد باقی ماند و در زمین مسابقه پاسخ‌اش را داد.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *