استودیوی سازنده بازی God of War جدید وعده تغییرات بسیار زیادی را نسبت به قسمت‌های قبلی این مجموعه به بازیکنان داده است. با استناد به آخرین اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که این عنوان جهان باز خواهد بود.

ما با اولین نمایش بازی God of War در کنفرانس خبری سونی و در جریان مراسم E3 سال گذشته میلادی، با برخی از این تغییرات آشنا شدیم، اما به تازگی جزییاتی از این بازی منتشر شده‌اند که مشخص می‌کند بسیاری از نکات این عنوان ناگفته باقی مانده‌اند. به عنوان مثال آقای «جیم رایان» (Jim Ryan)، مدیر فروش بین المللی شرکت سونی، اعلام کرده است که بازی God of War جدید بیشتر به سبک جهان باز طراحی شده است. او گفت:

این مجموعه هک اند اسلش تاریخی، نتوانست بازیکنان اروپایی را چندان راضی نگه دارد. بازی‌هایی که در چنین سبکی ساخته می‌شوند، به خاطر داستان نه چندان قوی خود، نمی‌توانند دل بازیکنان اروپایی را به دست بیاورند و ما می‌دانیم که آن‌ها عاشق بازی‌های داستان‌محور هستند. با تغییراتی که در داستان و نحوه روایت بازی God of War جدید اعمالش شده است، آن‌ها عاشق این بازی خواهند شد.

مطمئنا جهان باز شدن بازی God of War به خصوص با توجه به طراحی که پارسال شاهدش بودیم، بسیار جذاب خواهد بود. خوشبختانه تا برگزاری مراسم E3 2017 زمان چندان زیادی باقی نمانده است و به زودی شاهد نمایش‌های جدیدی از این عنوان محبوب خواهیم بود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *