The Legend of Zelda Breath Of The Wild آخرین نسخه منتشر شده از این سری است که امسال برای Nintendo Switch و Wii U منتشر شد و سرآغاز جدیدی را برای سری با طرح جهان‌بازی (که آن را متفاوت از نسخه‌های پیشین کرد) معرفی نمود. با توجه به سخنان هیدمارو فیوجیبایاشی (Hidemaro Fujibayashi) کارگردان این بازی، این طرح جهان‌باز شاید تبدیل به یک استاندارد در سری شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، در مصاحبه‌ای که این کارگردان با Gamerant داشت، فیوجیبایاشی اذعان کرد که در طرح جهان‌باز چیزهای زیادی وجود دارد که تیم مشتاق به کشف آن‌ها هستند. اگر آن‌ها این اطمینان را داشته باشند که می‌توانند تجربه جهان‌باز جدیدی را فراهم کنند، شاید این طرح تبدیل به استانداردی برای سری شود.

«فعلا چیز زیادی نمی‌توانیم بگوییم اما چیزهای زیادی در طرح بازی فعلی وجود دارند که ما هنوز هم مشتاق به کشف‌شان هستیم. اگر به همین دلیل ما احساس مثبتی داشته باشیم که می‌توانیم مخاطبین‌مان را با تجربه جدیدی فراهم کنیم بنابراین ممکن است که این طرح تبدیل به یک استاندارد شود.»

حتی بدون یک بازی جدید، تیم درحال کشف امکانات جدید برای این طرح جهان‌باز با انتشار بسته‌های DLC بازی هستند. اولین بسته که در تابستان منتشر می شود شامل چالش‌های جدید، آیتم‌های جدید و ویژگی‌های جدید است.

The Legend of Zelda Breath of the Wild هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Switch و Wii U قابل خریداری است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *