گوشی هوشمند Xiaomi Mi 6 انتظار می رود اولین گوشی پرچم دار چینی باشد که به همراه پردازنده ی جدید اسنپ دراگون ۸۳۵ به بازار می آید و گزارش ها اشاره به این دارند که این گوشی در ماه آوریل رونمایی خواهد شد. اما به تازگی سه تصویر از طرح اولیه ی این گوشی در شبکه ی اجتماعی Weibo درز کرده است که طراحی اولیه ی این گوشی پرچم دار را نمایش می دهد.

این تصاویر حاکی از این هستند که گوشی Xiaomi Mi 6 دارای حاشیه های کلفت در قسمت بالا و پایینی بوده اما حاشیه های آن در سمت راست و چپ صفحه نمایش بسیار باریک می باشد. همچنین یک دکمه ی فیزیکی هوم نیز در زیر صفحه نمایش دیده می شود که به احتمال فراوان جایگاه قرار گیری اسکنر اثر انگشت دستگاه نیز می باشد. در قسمت پایینی گوشی نیز پورت USB Type C و اسپیکر های خروجی دستگاه قرار دارند.

قسمت پشتی دستگاه دارای لوگوی Mi در نیمه ی پایینی و ماژول دوربین ،که از سیستم دوگانه به همراه فلش ال ای دی بهره می برد، در گوشه ی سمت چپ بالا می باشد. همچنین خط های آنتن دستگاه نیز در بالا و پایین آن دیده می شوند. طراحی اولیه ی قسمت پشتی Xiaomi Mi 6 به نظر می رسد که با رندر های قبلی منتشر شده از قسمت پشتی این دستگاه هم خوانی داشته باشد.

شایعات حاکی از این بوده که سه مدل مختلف از گوشی Xiaomi Mi 6 در دست ساخت می باشد. و دو مدل از آن از پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ شرکت کوالکام بهره می برد. اگرچه مدل اول دارای صفحه نمایش OLED خمیده با رزولوشن Quad HD ، حافظه ی رم ۶ گیگا بایتی ، ۲۵۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی و سیستم دوربین دوگانه می باشد. مدل دوم اما دارای صفحه نمایش تخت OLED با رزولوشن ۲K ، حافظه ی رم گیگا بایتی ، تنها ۱۲۸ گیگا بایت حافظه ی داخلی و سیستم دوربین دوگانه است. مدل سوم آن نیز طبق شایعات از پردازنده ی Helio X30 بهره می برد و دارای ۴ گیگا بایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی و دوربین دوگانه خواهد بود.

از آن جایی که گوشی های Samsung Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus تمامی موجودی اولیه ی پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ را برای خود تصاحب کرده اند، گفته می شود که گوشی Xiaomi Mi 6 تنها پس از عرضه ی آن ها و احتمالا در تاریخ ۱۶ آوریل رونمایی خواهد شد. تحلیل گران پیش بینی کرده اند که به دلیل استفاده از بدنه ی سرامیکی ، می ۶ دارای برچسب قیمتی بالا تری از نسخه ی های پیشین خود خواهد بود.

تکفارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *