طرز تهیه ماسک خانگی جوانه گندم

در مقاله خواص جوانه گندم درباره خواص بی نظیر و شگفت انگیز این جوانه توضیحاتی داده ایم و شما می توانید با مراجعه به آن بیشتر کسب اطلاع نمایید. در این نوشتار بر آن هستیم تا درباره طرز تهیه ماسک خانگی جوانه گندم، شما عزیزان بتوانید از خواص زیبایی این جوانه نهایت استفاده را برده و سبب کاهش چین و چروک های پوست خود شوید.

ماسک جوانه به منظور جلوگیری از چین و چروک

ماسک خانگی جوانه گندم

4 قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه، میوه آووکادو، یک عدد سفیده تخم مرغ، 3 قاشق آرد و مقداری شیر را تهیه کنید و سپس جوانه را بکوبید و با بقیه مواد ترکیب نمایید، بعد مخلوط به دست آمده را به مدت 20 قیقه بر روی پوست قرار دهید.

ماسک جوانه برای شفافیت و نرمی پوست

مقداری پودر جوانه به همراه ماست کم چرب را به مدت 20 دقیقه بر روی صورت قرار دهید و البته بهتر است بعد از بخور دادن از این ماسک استفاده نمایید. در آخر صورت خود را با آب سرد بشویید و از یک نرم کننده استفاده نمایید.

ماسک جوانه برای رفع لک های پوستی

ماسک خانگی جوانه گندم

در حدود دو قاشق غذاخوری جوانه را در مخلوط کن میکس کنید، سپس به همراه مقداری عسل مخلوط نمایید. خمیر را به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی پوست قرار دهید و بعد از آن بشویید.

ماسک جوانه به منظور شادابی و طراوت

مقدار 2 قاشق غذا خوری پودر جوانه را به همراه شیر مخلوط کنید تا ترکیبی خمیری شکل به دست آید. سپس بر روی صورت قرار داده و پس از 15 دقیقه بشویید.

توصیه

به منظور تاثیر گذاری هر چه بیشتر ماسک ها، بهتر است قبل از استفاده صورت خود را بخور داده تا منافذ پوست باز شده و هر چه بیشتر مواد مغذی را جذب نماید و همچنین در حین زدن ماسک، به صورت دورانی و چرخشی صورت خود را ماساژ دهید و پس از اتمام صورت را با آب ولرم و سپس آب خنک بشویید.

مثبت سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *