خانه ورزش اخبار ورزش پر طرفدارترین و کم طرفدارترین قرعه برای ایران در جام جهانی 2018

پر طرفدارترین و کم طرفدارترین قرعه برای ایران در جام جهانی 2018

0

پر طرفدارترین و کم طرفدارترین قرعه برای ایران در جام جهانی 2018

این نظر سنجی دو هفته پیش تحت عنوان کدام یک از تیمهای حاضر در سید یک را برای همگروهی با ایران ترجیح می دهید آغاز شد.

در این نظر سنجی در بین قدرتهای درجه یک دنیا شامل آرژانتین ، آلمان ، برزیل ، بلژیک، پرتغال، روسیه ، فرانسه و لهستان ، روسیه میزبان با کسب حدود ۲۸ درصد رای بیشتر از سایر رقبا رای آورد فرانسه نیز با تنها ۵ درصد رای کمترین میزان آرا را به خود اختصاص داد.

در هفته گذشته این نظرسنجی برای تیمهای سید ۲ تکرار شد. در سید ۲ ، دو تیم از آمریکای جنوبی حضور دارند که در صدر و قعر جدول نظرسنجی مخاطبین برنامه نود قرار گرفتند.  پرو با ۳۴ درصد گزینه اول هم گروهی در بین تیمهای سید ۲ لقب گرفت و کلمبیا نیز با حدود تنها ۴ درصد رای نه تنها بین تیمهای حاضر در این سید ، بلکه بین ۲۰ رقیب احتمالی ایران کمترین اقبال را داشت.

در آخرین نظرسنجی که روز گذشته  بین تیمهای سید ۴ برگزار شد در بین ۴ گزینه ، تیم ملی پاناما با ۶۳ درصد رای بیشترین رای را گرفت و مشخص شد که هواداران تیم ملی تمایل زیادی برای روبه رو شدن با تیمی که چندی پیش موفق به شکست آن شدند دارند. این میزان رای پاناما در حالی است که در این ۳ نظرسنجی هیچ تیمی بیش از ۳۵ درصد رای کسب نکرده است.

از طرفی دیگر تنها ۹ درصد بینندگان به نیجریه همگروهی ایران در جام جهانی قبلی رای دادند

با این اوصاف برای فوتبالدوستان ایران گروه : روسیه – پرو-ایران-پاناما که قطعا در گروه A مسابقات خواهد بود رویایی ترین گروه خواهد بود. ایران در صورت قرار گرفتن در چنین گروهی در برابر ۲ تیم از ۳ تیم این گروه ( روسیه- پاناما) شکستی نداشته  و مقابل پانامایی قرار می گیرد که برای اولین بار  جام جهانی را تجربه می کند. پرویی که از آخرین  حضورش در جام جهانی ۳۶ سال میگذرد و روسیه ای که هر چند میزبان است ولی بدترین رتبه را در بین تیمهای راه یافته به جام جهانی دارد.

هر چند که فوتبالدوستان از هم گروهی با تیمهای نه چندان قدرتمند استقبال کردند ولی همگروهی با تیمهای درجه یک دنیا نیز به نسبت مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفت و با این تفاسیر تیمهایی که در هر سید از نظر قدرت در حد متوسط بودند کمترین رای را به خود اختصاص دادند و گروه فرانسه ، کلمبیا ، ایران و نیجریه غیر محبوبترین قرعه ای است که در روز جمعه برای هواداران فوتبال ایران ممکن است اتفاق بیفتد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *