خانه ورزش اخبار ورزش عالیشاه: بازی با پرسپولیس جدال سختی خواهد بود

عالیشاه: بازی با پرسپولیس جدال سختی خواهد بود

0

امید عالیشاه در خصوص پیروزی روز گذشته تیم تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر که این بازی مهم را بردیم. این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت؛ چراکه می‌خواستیم جایگاه خودمان را در جدول رده‌بندی لیگ بهبود ببخشیم. خوشحالم که با تدابیر کادر فنی و با همت بازیکنان و در حالی‌که حمایت هوادارانمان را داشتیم، موفق شدیم تیم استقلال خوزستان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: ما در جام حذفی به استقلال خوزستان باختیم که واقعاً این باخت ما روی حادثه بود، اما این شکست هم چیزی از شایستگی‌های تراکتورسازی کم نکرد و در لیگ برتر آن باخت را به‌خوبی جبران کردیم. از طرفی با اضافه شدن چند بازیکن، وضعیت ما بهتر شده و این امیدواری وجود دارد که روز‌به‌روز بهتر شویم.

عالیشاه در خصوص گلی هم که در این بازی به ثمر رساند، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم، خوشحالم در این پیروزی نقش داشتم، اما نه‌ به‌خاطر اینکه گل زدم، بلکه موضوع مهم این است که ما دیروز واقعاً خوب بازی کردیم. خوشبختانه تمام خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردیم و به همین دلیل است که می‌گویم بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم. مطمئناً با ادامه همین روند شرایط ما بهتر هم خواهد شد.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره جدال این هفته این تیم مقابل پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: من برای تیم پرسپولیس و هوادارانش احترام بسیار زیادی قائل هستم و هواداران این تیم را دوست دارم اما در حال حاضر بازیکن تراکتورسازی هستم و برای موفقیت تیمم باید تلاش کنم. مطمئناً بازی روز جمعه بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود و بدون شک هر تیمی که نظم و انضباط تاکتیکی بهتری داشته باشد، می‌تواند دست پر از زمین خارج شود. درست است که من سال‌هاست مقابل پرسپولیس بازی نکرده‌ام، اما در دنیای امروز فوتبال حرفه‌ای دیگر این مسائل خیلی معنا ندارد و پیراهن تیم را که به تن دارم برای موفقیت‌اش تلاش خواهم کرد.
برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *