عرضه اسپیکر هوشمند سامسونگ از نیمه اول سال 2018

سامسونگ تایید کرد که در حال کار بر روی اسپیکر هوشمند جدیدی بوده که به دستیار صوتی بیکسبی مجهز است. آن‌گونه که شنیدیم، قرار بود اسپیکر هوشمند سامسونگ به‌زودی معرفی شود و حالا گزارشات جدید اشاره دارند که سامسونگ قصد دارد اسپیکر هوشمند خود را تا فرارسیدن نیمه اول سال ۲۰۱۸ روانه بازارها کند.

این گزارشات اشاره می‌کنند که در تولید اسپیکر هوشمند سامسونگ بر روی کیفیت صدا تمرکز ویژه‌ای صورت گرفته است. به‌علاوه، این اسپیکر قرار است علاوه‌بر اتصال به اسمارت‌فون‌ها و تلویزیون‌های خانگی، به لوازم هوشمند دیگر مانند لامپ‌ها و قفل‌ها نیز متصل شود. سامسونگ سعی دارد که قابلیت‌های این اسپیکر را افزایش دهد تا بتواند کارهایی مانند جست‌وجوی مبتنی بر صدا در صفحات وب را انجام دهد.

اندازه نسخه اولیه این اسپیکر که سامسونگ در حال تست‌های خود بر روی آن است، چیزی بین آمازون اکو و هوم‌پاد اپل است. ظاهرا اسپیکر هوشمند سامسونگ در رنگ‌های متنوعی عرضه خواهد شد، هرچند نسخه اولیه آن را در رنگ مشکی مات دیده بودیم. گزارش‌ها حکایت دارند این اسپیکر که قرار است در ایالات متحده و برخی دیگر از بازارهای مهم جهان عرضه شود، قیمتی حدود ۲۰۰ دلار خواهد داشت.

تانی کال

برگرفته از GSMARENA

آی تی رسان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *