به تازگی گوگل اقدام به معرفی نسخه بتای Android Wear 2.0 گرفت و هم اکنون کاربران می توانند با دانلود این نسخه به تست آن بپردازند. در این آپدیت علاوه بر برخی ویژگی های جدید و مهم اضافه شده در این آپدیت، شاهد بهبودهای فراوان و برطرف شدن تعداد زیادی باگ نسخه ی قبلی نیز هستیم.

اول اینکه در آخرین نسخه بتای عرضه شده برای Android Wear 2.0 از ios پشتیبانی می شود. به علاوه اینکه اپلیکیشن های Android Wear که بر روی ساعت های جفت شده با دستگاه های مبتنی بر ios اجرا می شوند، در این آپدیت حتی به هنگام ایجاد فرآیندهای hand-off نیز قادر به اجرا بوده و می توانند یک صفحه اینترنتی را بر روی دستگاه بالا بیاورند.

گوگل همچنین عنوان داشته که در این نسخه Wearable Support Library نیز بروزرسانی شده است. همانطور که اشاره شد، این آپدیت شامل بهبودها و رفع باگ هایی نیز می شود که به عنوان مثال بهبود هایی در عملکرد Navigation Drawer صورت گرفته است. همچنین ویژگی پشتیبانی از NFC و کانفیگ جدید ProGuard نیز در پنجمین نسخه ی بتا اندروید ور در نظر گرفته شده است.

هنوز به تاریخ دقیق عرضه ی Android Wear 2.0 اشاره ای نشده اما به گفته ی غول جستجوی اینترنتی، گوگل، در اوایل فوریه این اتفاق خواهد افتاد.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *