پس از مرگ ناراحت کننده دنیا فنی‌زاده، عروسک گردان اصلی کلاه قرمزی، بسیاری از علاقه‌مندان منتظر بودند تا ببینند چه کسی پس از فنی‌زاده، کلاه قرمزی را در دست خواهد گرفت.

چند وقت پیش بود که ایرج طهماسب اعلام کرد مجموعه جدید کلاه قرمزی نوروز ۹۶ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و هم اکنون این مجموعه مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

با این تفاسیر، شیما بخشنده که پیش از این و برای سال‌ها عهده‌دار عروسک گردانی شخصیت دختر همسایه بوده، عروسک گردان جدید کلاه قرمزی خواهد بود. سری جدید کلاه قرمزی که سال گذشته به دلیل مشکلات خاص به وجود آمده، تولید نشد، امسال بعد از ۲ سال قرار است تا از شبکه دوم سیما پخش شود.

در این مجموعه‌ی عروسکی، حمید جبلی (کلاه قرمزی و پسرخاله)، محمدرضا هدایتی (پسرعمه زا)، محمد بحرانی (ببعی و هم ساده)، بهادر مالکی (فامیل دور)، کاظم سیاحی (جیگر)، محمد لقمانیان (پسر فامیل دور)، احسان کرمی (عزیزم ببخشید)، هوتن شکیبا (دیبی)، علی سرابی (گابی) از صداپیشگان اصلی عروسک‌ها هستند و مرضیه محبوب، محمد اعلمی، شیما بخشنده، محمد لقمانیان، مهدی برقعی، حامد ذبیحی، مهتاب تبریزی، علی اعتصامی‌فر نیز عروسک‌گردان‌های کلاه قرمزی هستند. مهدی برقعی و حامد ذبیحی عروسک‌گردان جناب خان، عروسک محبوب برنامه‌ی خندوانه نیز بودند که به دلیل اختلاف با صاحب امتیاز این عروسک، دیگر در این برنامه حضور ندارد.

در کلاه قرمزی 96 به رسم هر سال، شاهد عروسک‌های جدیدی خواهیم بود. شخصیت «عزیزم ببخشید» که یکی از عروسک‌های جدید این برنامه است در سری پیشین کلاه قرمزی با استقبال بسیاری مواجه شد.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *