علاقه استفان لنگ به بازی در نقش شخصیت نیک فری

بازیگر فیلم Avatar، استفان لنگ (Stephen Lang) می‌خواهد در دنیای سینماتیک مارول در نقش نیک فری، رهبر گروهی از سربازان جنگ جهانی دوم بازی کند. لنگ طرفدار مجموعه کتاب کامیک Sgt. Fury And His Howling Commandos است که از سال ۱۹۶۳ تا ۱۹۸۱ فرار کرد.

ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، کارگردان Agents Of S.H.I.E.L.D، اولین بار نیک فری را در فیلم اصلی Iron Man به تصویر کشید.‌ فری در فیلم جکسون مطابق با نسخه‌ی نهایی شخصیت بود که توسط خودِ جکسون الهام گرفته شده بود. جدا از راز و رمزهایی که وجود داشتند، نسخه‌ی جکسون از شخصیت فری خیلی با مرد سیگاری سر سخت دنیای کامیک شباهت ندارد. جکسون که نیک فری را در دنیای سینماتیک مارول بازی کرد، به خوانندگان کتاب‌های کامیک نشان داد که نسخه کلاسیک فری احتمالا به این زودی‌ در فرنچایز دیده نمی‌شود.

هرچند این قبل از این بود که مارول نسخه دیگری از فری را براساس طرحی از شخصیت جکسون معرفی کند. هر دو شخصیت نیک فری همان نام را داشته و در همان دنیا وجود دارند به این معنی که هر دو در دنیای مارول به هم وابسته هستند. لنگ در مصاحبه با سایت خبری Screen Rant اعلام داشته که دوست دارد این شخصیت مارول را بازی کند، البته نیک فری دیگر، نه ورژن مامور شیلد که جکسون بخاطرش مشهور شد. لنگ فری که رهبر Howling Commandos است را ترجیح می‌دهد و گفته که مجموعه کتاب کامیک مورد علاقه‌اش همیشه Sgt. Fury And His Howling Commandos بوده است. وی همچنین اذعان داشت که وقتی جوان‌تر بوده او عاشق بهترین دوست فری، Dum Dum Dugan بوده است (که سرانجام در شیلد به او پیوست):

کتاب کامیک مورد علاقه من از بین تمام مجموعه‌های مارول همیشه Sargent Fury And His Howling Commandos است. طوری این کتاب و شخصیت رو دوست داشتم که همیشه دلم می‌خواست نیک فری باشم.

با اینکه فری هنوز در دنیای مارول ظاهر نشده، The Howling Commandos نقش‌های کلیدی را در Captain America: The First Avenger و سریال‌های ABC، مانند Agent Carter ایفا کرد. همیشه این احتمال وجود داشته که مارول بتواند سریال‌ تلوزیونی تولید کند که به دنبال زندگی Howling Commandos است. اگر این اتفاق بیفتد این شانس به مارول داده می‌شود تا طرفداران نیک فری اصلی را با نشان دادن فری خوشحال کند. دنیای سینماتیک مارول می‌تواند از کامیک‌هایی الهام بگیرد که فری جکسون با Sgt. Fury ارتباط دارد.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *