خانه ورزش اخبار ورزش علیپور: برای پورعلی‌گنجی کُری نمی‌خوانم

علیپور: برای پورعلی‌گنجی کُری نمی‌خوانم

0

علیپور: برای پورعلی‌گنجی کُری نمی‌خوانم

علی علیپور در خصوص شرایط تیم پرسپولیس، وضعیت این تیم تا قبل از بازی با نفت آبادان و همچنین موارد دیگر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

* فردا باید به مصاف نفت آبادان بروید، شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خداراشکر همه چیز خوب است و تمریناتمان را انجام می‌دهیم. همه چیز خوب و آماده است و امیدوار هستیم فردا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را بگیریم. همه بچه‌های تیم آماده بازی فردا هستند.

* حتماً شنیده‌ای که تیم نفت به دلیل مشکلاتی که دارد بازیکنانش چند روزی تمرین نکرده‌اند…

بله، روز گذشته این مسئله را شنیدیم اما این حرف‌ها برای ما مهم نیست. آنها اگر چند روز هم تمرین نکنند وقتی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند با همه توان وارد زمین می‌شوند و بهترین بازی‌شان را مقابل ما انجام خواهند داد و مطمئناً دوست ندارند امتیازی از دست بدهند، در کل ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم و می‌دانیم که فردا یک بازی سخت پیش روی ماست که سعی خواهیم کرد اهداف کادر فنی را در زمین پیاده کنیم تا با دست پر از زمین خارج شویم.

* وضعیت پرسپولیس چطور است؟

خوشبختانه همه بچه‌های تیم با هم هماهنگ هستند و رفاقت زیادی هم بین بچه‌ها وجود دارد، کادر فنی خوبی هم بالای سر تیم ماست و قطعاً بهترین تاکتیک‌ها را برای ما در نظر خواهند گرفت و ما هم سعی می‌کنیم که خواسته کادر فنی را در زمین پیاده کنیم. مطمئناً همه شرایط دست به دست هم خواهد داد تا با دست پر بازی را به اتمام برسانیم.

* روز جمعه هم باید در جام حذفی به میدان بروید. فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند در قهرمانی دبل کند؟

هدف ما از روز اول همین است و برای همین وارد مسابقات می‌شویم. هدفی هم جز قهرمانی در دو جام داخلی نداریم و با روندی که داریم در هر دو جام مدعی خواهیم بود.

* پرسپولیسِ امسال را در لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌کنی؟

وضعیت ما خوب است و مطمئناً در آسیا این شرایط خوب ادامه پیدا خواهد کرد. امسال هم مثل همیشه رقبای سرسختی داریم و تیم‌های مقابل ما همگی خوب هستند، می‌دانیم که کار سختی پیش روی ماست اما همانطور که سال قبل خوب بودیم امسال هم باید این روند را ادامه دهیم.

* چقدر احتمال می‌دهی که پرسپولیس در آسیا بتواند قهرمان شود؟

همانطور که گفتم حریفان ما همگی سرسخت هستند اما مطمئناً هر تیمی وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود برای قهرمان شدن است و اگر تیمی نخواهد قهرمان شود همان بهتر که به لیگ قهرمانان آسیا نیاید. مطمئناً همه تیم‌ها با همین هدف وارد مسابقات می‌شوند و ما هم به دنبال قهرمان شدن در آسیا هستیم.

* برخی معتقدند که گروه پرسپولیس در آسیا آسان است؟

من نمی‌دانم استدلال این افراد چیست اما وقتی همه تیم‌های قوی و قدرتمند آسیا در این بازی‌ها حاضر می‌شوند، مطمئناً گروه آسانی هم وجود ندارد. شما در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف پیدا نمی‌کنید.

 * ارزیابی‌ات از رقبای پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی چیست؟

من تا به حال مقابل الوصل یا السد بازی نکردم اما پیگیر بازی‌های این تیم‌ها هستم و به دنبال فیلم بازی‌هایشان هستم تا شناخت بیشتری از این تیم‌ها پیدا کنم هرچند کادر فنی ما این کار را انجام خواهند داد تا ما با ذهنیت بهتری وارد مسابقات شویم. مطمئناً کادر فنی راهکارهای لازم را برای رقابت با این تیم‌ها در نظر دارد.

* در تیم السد مرتضی پورعلی‌گنجی دوست و همشهری تو بازی می‌کند که از مهره‌های تأثیرگذار این تیم هم هست و قطعاً تقابل تو با این بازیکن یکی از جذابیت‌های این دیدار خواهد بود…

مرتضی پورعلی‌گنجی دوست، بچه‌محل و همزبان من است اما به هر حال شرایط بازی فرق می‌کند. من برای او احترام بسیار زیادی قائل هستم اما در زمین مسابقه هرکدام از ما برای موفقیت تیمش می‌جنگد. مطمئن هستم که هم مرتضی و هم کل تیم ما به دنبال این هستیم تا بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم و بهترین نتیجه را هم بگیریم.

* برای پورعلی‌گنجی کُری نمی‌خوانی؟!

نه، اصلاً! من نه تنها برای مرتضی بلکه برای هیچ کس دیگری کری نمی‌خوانم، مرتضی دوست خوب و قابل احترام من است و هرکدام تلاش می‌کنیم تا تیممان موفق شود اما به نظرم کری‌خوانی جالب نیست.

* بعد از گلی که به سپیدرود زدی، آن را به سید جلال حسینی تقدیم کردی…

زمانی که ما قبل از بازی گرم می‌کردیم متأسفانه عده‌ای به کاپیتان تیم ما بی‌احترامی کردند و وقتی گل زدم تنها چیزی که ذهنم رسید این بود که گُلم را به سید جلال تقدیم کنم.

* فکر نمی‌کنی این فحاشی‌ها بیش از اندازه شده است؟

خودم هم نمی‌دانم که تا چه زمانی قرار است این شرایط ادامه داشته باشد و وارد این داستان‌ها هم نمی‌شوم.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *