خانه ورزش اخبار ورزش علیپور بهترین آقای گل پرسپولیس

علیپور بهترین آقای گل پرسپولیس

0

علیپور بهترین آقای گل پرسپولیس

علی علیپور درحال تبدیل شدن به بهترین آقای گل پرسپولیس است، او در صورت زدن 7 گل در بازی های مانده آقای گل پرسپولیس خواهد شد.

همانقدر که قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر محتمل به نظر می‌رسد، بعید است بازیکنی بتواند آقای گلی علیپور را تهدید کند. علیپور که بعد از رفتن طارمی به گلزن اول پرسپولیس تبدیل شده، هفته به هفته به صدرجدول گلزنان نزدیک شد و بعد از گرفتن عنوان آقای گلی از محمد قاضی، حالا هر هفته بیشتر از او فاصله می‌گیرد. در حال حاضر، علیپور با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته و فاصله‌ای ۳ گله با نفر دوم دارد.

جالب اینکه کیفیت آقای گلی علیپور در ۱۹ هفته ابتدایی، از همه آقای گل‌های قبلی پرسپولیس بهتر بوده است. طارمی دو فصلی که آقای گل شد، تا هفته نوزدهم نتوانسته بود ۱۲ گل بزند. لیگ پانزدهم تعداد گل‌های طارمی تا این هفته ۱۱ و لیگ شانزدهم، ۹ گل بودند. محسن خلیلی، دیگر آقای گل پرسپولیس هم تا هفته نوزدهم بیشتر از ۹ گل برای این تیم نزد.

تنها بازیکنی که توانسته آماری شبیه علیپور داشته باشد، علی دایی است. دایی در لیگ سوم، تا هفته نوزدهم مثل علیپور ۱۲ گل زده بود. البته با توضیح این نکته که نیمی از ۱۲ گل او، در همان سه هفته ابتدایی به پگاه و فجرسپاسی زده شدند. بر خلاف علیپور که گل‌هایش گستردگی بالایی دارند و در ۱۰ مسابقه بودند.

با این آمار، شاید علیپور شانس بالایی داشته باشد که در پایان فصل، سقف ۱۸ گله آقای گل‌های پرسپولیس که خلیلی و طارمی بدست آورده‌اند را بشکند و تعداد گلی بالاتر از همه آن‌ها ثبت کند. آن هم در فصلی که با ورود منشا، به نظر می‌رسید دوران او در ترکیب اصلی تمام شده و باید آماده نیمکت نشینی باشد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *