خانه ورزش اخبار ورزش علی دایی: تمام حرف‌های طاهری درباره من دروغ است

علی دایی: تمام حرف‌های طاهری درباره من دروغ است

0

علی دایی: تمام حرف‌های طاهری درباره من دروغ است

علی دایی در واکنش به صحبت های طاهری در برنامه نود گفت: متاسفانه آقای طاهری خیلی قشنگ دروغ می‌گوید. ایشان حداقل نسبت به مساله من کاملا دروغ می‌گوید و دو سال است به ۳۶ نامه من جواب نداده اند و مجبورم کردند از پرسپولیس شکایت کنم.

وی ادامه داد: من از اول گفتم ۱۰۰میلیون تومان برای مالیات و ۱۲ میلیون برای شکایت در کمیته انضباطی دادم که به باشگاه پرسپولیس نامه زدم و فقط این مبلغ را پرداخت کنند اما جواب ندادند و کار را به جایی رساندند که بروم شکایت کنم. ایشان همه حرف ها را دروغ می‌گوید.

سرمربی سایپا افزود: متاسفانه به نامه هایی که نوشتم جواب ندادند و فکر کردند بی نتیجه است و الان که محکوم شدند باید ۲ و نیم میلیارد تومان بدهند. من روز اول گفتم به احترام پرسپولیس و هوادارانش پولی که برای مالیات دادم را می‌خواهم و سال سوم قراردادم را می بخشم. اما فایده ای نداشت و براساس قانون شکایت کردم و کمیته استیناف پرسپولیس را محکوم کرد.

دایی ادامه داد: ایشان(طاهری) خیلی کارها کرد و پیش وزیر رفت اما همه صورت جلسه هایی که برای AFC فرستادند ناقص است. من دیشب هم با آقای گرشاسبی در این باره جلسه داشتم و صحبت‌های طاهری همه اش دروغ است.

هیچ کدام از نامه های ما را نمی گرفتند و آخر سر به دبیرخانه باشگاه گفته بودند نامه ما را نگیرند و مجبور شدیم نامه آخر را به کمیته انضباطی بدهیم. متاسفانه فوتبال ما طوری شده شمایی که اصلا در فوتبال نبودی ناگهان ظاهر می‌شوی و این صحبت ها را خطاب به انجام می‌دهی که تمام زندگی اش را برای این مملکت گذاشته است، اجازه نمی‌دهم امثال طاهری که خودش را با شریعت معرفی می‌کند این صحبت ها را مطرح کند.

طاهری در پاسخ به دایی گفت: آقای دایی می‌گویند ۳۶ نامه دادند. البته قبلا در رسانه ها صحبت از ۹ نامه بود اما خواهش دارم آقای دهقان و آقای ابراهیمی که کار وکالت ایشان را انجام می دهند تشریف ببرند اگر دبیرخانه یک نامه ثبت شده بود راست می‌گویند. اصلا نامه ای نیامده. یک نامه به ذی‌حساب ما دادند که من زیرش نوشتم تمام اطلاعات را در اختیار آقای دایی قرار دهید.

دایی پاسخ داد: آقایان نامه ها را نمی گرفتند. در نهایت فقط خانم زهرا زمانی کارمند باشگاه به ما رسید داده. موقعی که دبیرخانه نامه ما را ثبت نمی‌کند و هزار بار همه صحبت کردیم این اتفاق افتاده، چه واکنشی داشتند؟ به چه کسی باید بگوییم که نامه ما را نمی‌گرفتند؟

وی ادامه داد: همین آقای علی اکبر طاهری و دار و دسته ایشان بودند که موجب بروز این اتفاقات شدند. با آبرو و حیثیت من در تمرین پرسپولیس بازی کردید و در همین مملکت خیلی‌های شما جوابتان را می‌گیرید همان طور که مدیر قبلی باشگاه در همین دنیا جوابش را گرفت(سیاسی) شما هم جواب می گیرید.. آقای ترکاشوند، معاون ایشان(طاهری) با من جلسه گذاشته و به دفتر من آمده است؛ این را که دیگر نمی‌تواند بگوید نه؛ در دفتر بیمه من آمد و حرف زدیم؛ این مسائل را به آقای ترکاشوند و جمشیدی گفتم ولی بیش از دو سال خبری از پیگیری آنها نیست.

دایی در پایان گفت: در کمیته انضباطی، با دست خط خودم در بیست و هشتم آبان ۹۵ نامه زدیم که در یک هفته این ۱۱۲ میلیون تومان من را بدهید و هیچ شکایتی ندارم؛ در کمیته انضباطی این نامه موجود است ولی موقعی که جواب ندادند مجبور به شکایت شدم.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *