عنوان قسمت سوم Guardians of the Galaxy

جیمز گان بطور رسمی تایید کرد که که سومین فیلم مارولی خودش Guardians of the Galaxy Vol. 3 نام دارد. از زمان ورودش به دنیای سینمایی مارول با فیلم Guardians of the Galaxy، آقای گان تبدیل به یکی از افراد مهم این فرانچایز پرطرفدار شد. او نه تنها دو قسمت نخست این سری فیلم را کارگردانی کرد، بلکه در Avengers: Infinity War بعنوان ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی حضور داشت. او نه تنها نویسنده و کارگردان هر سه قسمت Guardians است، بلکه در شکل دادن به ده سال آینده دنیای سینمایی مارول هم با کوین فایگی همکاری می کند.

حضور این فیلمساز خوب در پشت صحنه Guardians باعث شده که در این فیلم ها شاهد رد و بدل شدن دیالوگ های کمدی، نمایش جلوه های ویژه خیره کننده و همچنین پخش موزیک هایی فوق العاده باشیم. حال که فاز سوم MCU رو به پایان است، مارول باید خودش را برای شروع تولید فیلم های فاز چهارم آماده کند، و قسمت سوم Guardians of the Galaxy یکی از اولین فیلم های فاز بعدی می باشد.

جیمز در صفحه رسمی توییتر خودش با انتشار یک توییت عنوان قسمت سوم Guardians of the Galaxy را فاش کرد. ما اخیرا از منابع مختلفی شنیده ایم که قسمت سوم این فیلم قرار است Guardians of the Galaxy.mp3 نام داشته باشد، اما گان با اظهار اینکه خودش هم شایعه ها را شنیده است، گفت فیلم بعدی Guardians of the Galaxy Vol. 3 نام دارد.

باید اشاره کنیم که بدون شک Guardians of the Galaxy Vol. 3 یکی از مورد انتظارترین فیلم های پیش روی دنیای سینمایی مارول است، اما هنوز اطلاعاتی از داستان و وقایع آن نداریم چون مارول استودیوز هیچ صحبتی در مورد فاز چهارم MCU نمی کند تا زمانی که فیلم Avengers 4 پا به گیشه بگذارد. با این حساب ما فعلا فقط از عنوان رسمی قسمت سوم اطلاع داریم، و می دانیم که Vol. 3 به احتمال خیلی زیاد در سال ۲۰۲۰ پا به گیشه می گذارد. تولید آن نیز گفته شده کـه قرار است اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز میشود.

تانی کال

برگرفته از جیمز گان

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *