طی یک خبر جدید، اعلام شد که کاربران پلتفرم‌های اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، می‌توانند بازی Battlefield 1 را در آخر هفته به صورت رایگان تجربه کنند.

تقریبا می‌توان گفت یک یا دو هفته پیش بود که بازی Call of Duty: Infinite Warfare از سوی سازندگان خود برای مدت محدودی رایگان شد و کاربران فرصت خوبی را تجربه کردند، حال به تازگی اعلام شده است که عنوان محبوب دیگری یعنی بازی Battlefield 1، برای آخر هفته رایگان شده است، اما فقط برای کاربران اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی!

طبق گفته‌های الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، بازی Battlefield 1 از ۳ تا ۵ مارس برای پلتفرم‌های ذکر شده رایگان است. اما باز هم نسخه رایانه‌های شخصی محدودیت هایی دیگری نسبت به نسخه اکس‌باکس وان دارد. یعنی کاربران سرویس Origin فقط می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت این بازی را تجربه کنند و فقط دو نقشه برای بخش چند نفره و یک قسمت از بخش داستانی بازی برای این کاربران در دسترس خواهد بود، این درحالی است که کاربران نسخه اکس‌باکس می‌توانند تمامی بخش‌های قسمت داستانی و تمامی نقشه‌های بخش چند نفره را در آخر هفته بازی کنند.

همچنین تمامی دستاورد‌های شما در این نسخه آزمایشی، برروی اکانت یا حساب شخصی شما ذخیره خواهد شد. اما نکته دیگری که به صورت رسمی گفته شده، این است که فعلا تصمیم خاصی برای رایگان شدن این بازی برای کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴، گرفته نشده است.

هم اکنون نسخه کامل بازی Battlefield 1 برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ با قیمت ۳۰ دلار قابل خریداری است.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *