Square Enix اروپا ساعاتی پیش اعلام کرد که نسخه‌ی پلی استیشن ۳ بازی Nier را بار دیگر عرضه خواهند کرد. این کار عملی به مناسبت موفقیت چشمگیر عنوان Nier: Automata است.

شعبه‌ی اروپایی ناشر سری Nier نسخه‌ی پلی استیشن ۳ این بازی را با قیمت ۲۵ یورو در بخش انتشار لیست کرده است. Square Enix در مرحله‌ی اول می‌خواهد تعداد مشتاقان به دریافت این بازی را بررسی کند بنابراین علاقه‌مندان به خرید این نسخه از بازی فعلاً تنها می‌توانند برای آن نام نویسی کنند. این نسخه از بازی در سال ۲۰۱۰ برای دو پلتفرم اکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد و منتقدان در آن زمان Nier را برای جلوه‌های بصری مطلوب خود تحسین کردند. موسیقی، داستان و محیط Nier ثابت کردند که از خاطره انگیز ترین المان‌های این عنوان محسوب می‌شوند و موفق به جلب طرفداران بسیاری شدند؛ هر چند که Nier در مجموع نتوانست آن طور که باید ظاهر شود و با نمره‌ی متای ۶۷ کارنامه‌اش بسته شد.

دنباله‌ی این عنوان که اخیراً با نام Automata منتشر شد از شماره‌ی پیشین خود بیشتر درخشید و با کسب متای ۸۸ عنوانی شایسته جلوه کرد. Square Enix برای ساخت این عنوان با استودیو سازنده‌ی Bayonetta، یعنی Platinum Games همکاری کرده است.

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *