خانه ورزش اخبار ورزش غفوری: درباره محرومیتم چیزی نشنیدم!/ در تمام عمرم لب به قليان و سيگار نزده ام

غفوری: درباره محرومیتم چیزی نشنیدم!/ در تمام عمرم لب به قليان و سيگار نزده ام

0

تمرین روز یک‌شنبه استقلالی‌ها در حالی در زمین شماره ۲ آزادی آغاز شد که اهالی رسانه برای پوشش واکنش وریا غفوری نسبت به خبر محرومیتش در این مکان حاضر شده بودند.
در این میان وریا غفوری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسید چرا آن‌قدر خوشحال است؟ گفت: چرا خوشحال نباشم؟ در این زمان خبرنگار پرسید مگر محروم نشده‌اید؟ که غفوری گفت: من چیزی در این باره نشنیده‌ام.

غفوری در ادامه در گفتگو با خبرنگار سایت نود گفت: نمونه چنین عکسی را از كمال كاميابي نيا نیز در همان سفره خانه منتشر كردند كه آن هم فتوشاپ بود. اگر دقت کنید می‌بینید در همان عكس يك نفر را كات كرده اند و من را جايش گذاشته اند. اصلا من آنجا نبوده ام همانطور كه كمال هم آنجا نبود. متاسفانه فتوشاپ كارهاي قوی حالا در فضاي مجازي فعاليت دارند و مي توانند شما را در موقعيتي باور نكردني قرار بدهند!

غفوری تصریح کرد: شاید بسياري از فوتباليستها قليان بكشند اما من جزو اين دسته نيستم و این را همه دوستان و اطرافیانم می دانند. این کار اخلاقی نیست كه با فتوشاپ كردن یک عکس براي بازيكنان مشكل درست كنند. الان همه مي توانند با فتوشاپ براي هر بازيكني عكس با قليان يا چيزهاي ديگر درست كنند و دردسر برايش بسازند. به هر حال باید کارشناسانی باشند که بگویند این عکس واقعی است یا فتوشاپ.

مدافع استقلال که حالا گفته می شود به دلیل محرومیت ناشی از همین موضوع، در دربی غایب خواهد بود ادامه داد: ظاهرا قصد دارند قبل از دربي روحيه من و استقلال را پايين بياورند. اگر کاری کرده باشم پای آن مي ايستم اما هیچوقت در زندگی ام لب به قليان و سيگار و دود نزده ام.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *