خانه ورزش اخبار ورزش فتح آخرین سنگر؛ نوزدهمین قربانی برانکو

فتح آخرین سنگر؛ نوزدهمین قربانی برانکو

0

فتح آخرین سنگر؛ نوزدهمین قربانی برانکو

تا قبل از بازی امروز، ۳ باخت و دو مساوی آمار ضعیف برانکو مقابل ذوب آهن بود. رکوردی که امروز سرانجام شکست و آن‌ها با چهار گل، شکست سنگینی از پرسپولیس خوردند. حالا برانکو در کمتر از سه سال، توانسته همه تیم‌هایی که روبروی آن‌ها قرار گرفته را حداقل یک بار شکست دهد.

پیکان، استقلال، فولاد، تراکتورسازی، سیاه جامگان، ملوان، استقلال اهواز، گسترش فولاد، راه آهن، استقلال خوزستان، صبا، سایپا، سپاهان، نفت تهران، صنعت نفت، ماشین‌سازی، پدیده، پارس جنوبی و ذوب آهن، ۱۹ تیمی هستند که به ترتیب در کمتر از ۳ سال اولین باخت‌شان به برانکو را تجربه کرده‌اند.

ذوب آهن تنها تیمی بود که توانست تا بازی ششم مقابل پرسپولیس مقاومت کند و البته، در بازی ششم شکست سنگینی خورد. بیشتر حریفان برانکو، همان اولین بازی را به تیم او باخته‌اند. سپیدرود رشت، بیستمین حریف برانکو در لیگ برتر خواهد بود و سرمربی پرسپولیس، این فصل ۲ بار فرصت دارد تا این تیم را هم به لیست تیم‌هایی که در ایران شکست داده اضافه کند و رکورد شکست دادن همه تیم‌هایی که روبروی آن‌ها قرار گرفته را حفظ کند. فعلا برانکو، عنوان بهترین مربی تاریخ لیگ به لحاظ میانگین امتیازگیری را حفظ کرده و مقاومت مقابل تیم او، برای دیگر تیم‌ها غیر ممکن به نظر می‌رسد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *