فراخوان وزارت نفت برای دریافت کارت سوخت

پس از بحث‌های فراوان در مورد افزایش قیمت بنزین تا ۱۵۰۰ تومان و مخالف مجلس و کمیسیون انرژی با این درخواست دولت که در لایحه‌ی بودجه سال ۹۷ مطرح شده بود؛ زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال اجرای مجدد طرح سهمیه‌بندی بنزین و ۲ نرخی شدن این سوخت به میان آمده است. بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس معتقد هستند برای جلوگیری از تشدید تورم ناشی از افزایش قیمت سوخت و همچنین عدم وارد شدن فشار به اقشار کم درآمد، بهترین راهکار دو نرخی شدن قیمت بنزین در سال ۹۷ است.

امروز زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از مالکان خودروهای بدون کارت سوخت درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت کارت سوخت خودروی خود اقدام کنند. شاید این گفته‌ی اسماعیلی نشانه‌ای باشد بر صحت این ادعا که به احتمال فراوان، سال آینده مجددا بنزین ۲ نرخی و سهمیه‌بندی خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این باره اعلام کرد:

از آن‌جایی که بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، تحویل سوخت تنها با ارائه کارت سوخت امکان‌پذیر است و کارت سوخت جایگاه‌داران تنها برای موارد اضطراری در اختیار آن‌ها قرار داده شده است؛ لذا مالکان خودروهایی که به هردلیل از جمله گم شدن، فاقد کارت سوخت هستند، به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در سوخت‌گیری خودروی خود از همین امروز نسبت به دریافت کارت سوخت اقدام نمایند.

یادآوری می‌شود مالکان خودروهایی که در حال حاضر کارت سوخت ندارند، باید با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست خود را ثبت کنند.

تانی کال

زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *