خانه ورزش اخبار ورزش فرصت دوباره مورینیو به لوک شاو

فرصت دوباره مورینیو به لوک شاو

0

لوک شاو در ترکیب ۱۸ نفره منچستریونایتد برای دیدار مقابل بورنموث حضور دارد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد شنبه عصر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث است و مورینیو ترجیح داده در این مسابقه دوباره به شاو فرصت حضور در ترکیب هجده نفره تیم را دهد، هنوز مشخص نیست او در ترکیب اصلی هم قرار خواهد گرفت یا خیر. شاو آخرین بار ۲۹ ژانویه در دیدار جام حذفی در مقابل ردینگ برای یونایتد به میدان رفت. بازی نکردن شاو در بازی های اخیر حتی موجب شده بود شایعاتی در مورد احتمال جدایی وی در فصل تابستان به گوش برسد.

مورینیو در مورد فرصت دوباره به شاو چنین گفته است:

خبر خیلی خوبی برای شما دارم. لوک برای بازی فردا در ترکیب تیم حضور دارد. بنابراین نیازی نیست تا فردی را برای عکس گرفتن در مقابل هتل تیم قرار دهید تا اسامی بازیکنان را برای دیدار با بورنموث لیست کند. در هر صورت این یک گام رو به جلو برای لوک شاو است. یک گام فراتر از این که در لیست تیم قرار نگیرد. حالا یا در بازی فردا در ترکیب اصلی خواهد بود و یا روی نیمکت می نشیند.

لوک تلاش زیادی کرده تا پیشرفت کند و خودش را نشان دهد. او از نظر قوای جسمانی و آمادگی بندی پیشرفت خوبی داشته چرا که سخت تلاش کرده و تمرین داشته و حالا نیاز به فرصت دارد تا خودش را در زمین مسابقه هم نشان دهد. چرا که ارزیابی از یک بازیکن فقط معطوف به آمادگی جسمانی نیست و فوتبالیست باید در شرایط کلی نیز در زمین بازی، توانایی هایش را نشان دهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *