با توجه به روند رشد اکیدا صعودی فروش گوشی های هوآوی، به نظر می رسد که تلاش های هوآوی در حوزه تولید اسمارت فون ها در حال نتیجه دادن است. اخیرا در کنفرانسی خبری، این کمپانی عنوان داشته که تا به حال بیش از ۵ میلیون دستگاه از فبلت های پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود یعنی Mate 9 را بفروش رسانده که در مقایسه با تعداد دستگاه های بفروش رفته نسل پیشین مدل فبلت در بازه زمانی یکسان، ۳۶% رشد داشته است.

اگر بخواهیم به مقایسه بپردازیم، باید عنوان داشت که تعداد ۱۲ میلیون دستگاه از پرچمدار قبلی، P9، در یک سال بفروش رفته، درحالی که فروش میت ۹ تنها در ۴ ماه ، تعداد ۵ میلیون دستگاه بوده است که این خود نشاندهنده افزایش پیدا کردن اعتماد کاربران به دیوایس های این برند و همچنین افزایش گرایش و تمایل آنها به گوشی هایی با نمایشگرهای بزرگتر است. اگرچه که طبق گزارش   Android Centralاین تعداد فروش به احتمال زیاد مربوط به فروش تمام نسخه های این گوشی از جمله Pro، Lite و Porsche Design می شود.

فروش بیش از 5 میلیون دستگاه گوشی هوآوی Mate 9 با گذشت تنها چهار ماه از زمان عرضه

فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه گوشی هوآوی Mate 9 با گذشت تنها چهار ماه از زمان عرضه

یکی دیگر از دلایل این اتفاق می تواند این باشد که میت ۹ اولین اسمارت فون تولیدی هواوی است که به صورت گسترده تر و در نواحی مختلفی عرضه شده – حتی برای اولین بار شاهد ورود اسمارت فون های هواوی در ایالات متحده بودیم.

همچنین میزان فروش گوشی P9 با فروش ۱۲ میلیون تایی اش، ۱۵۲% بیشتر از نسل قبلی خود یعنی P8 بوده است و برنامه هواوی برای فروش جدیدترین پرچمدار خود یعنی P10، فروش اولیه ای معادل ۱۰ میلیون نسخه بوده که مسلما در دراز مدت به تعداد بسیار بالاتری خواهد رسید.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *