فروش بیش از 1 میلیون نسخه‌ی ایکس‌باکس وان PUBG در 48 ساعت

PlayerUnkown’s Battlegrounds، یکی از برترین و موفق‌ترین عناوین امسال، پس از رایانه‌های شخصی حال موفقیت خود را به ایکس‌باکس وان آورده است.

PUBG چند روزی است که از طریق برنامه‌ی Game Preview برای ایکس‌باکس وان منتشر شده و به‌تازگی، مایکروسافت اعلام نموده که طی ۴۸ ساعت اول عرضه بیش از ۱ میلیون نفر آن را روی این کنسول تجربه کرده‌ و به رقابت پرداخته‌اند. این رقم برای هر عنوان چندنفره‌ای در هفته‌ی اول انتشارش فوق‌العاده است، خصوصاً برای PUBG که به‌صورت دسترسی اولیه و زودهنگام انتشار یافته و در فاز Game Preview قرار دارد!

با این موفقیت، مایکروسافت  قصد دارد که از ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) تا پایان امسال تبلیغاتی را برای PlayerUnknown’s Battlegrounds انجام دهد و به هر کدام از خریداران کنسول میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس، یک نسخه از این بازی محبوب و پرسر و صدا را نیز اهدا کند. این امکان از تمامی فروشگاه‌‌های مایکروسافت، چه آنلاین و چه خرده‌فروشی‌ها، موجود خواهد بود و در هر صورت با خرید وان ایکس به‌طور خودکار نسخه‌ای از PUBG را دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این‌ها، از آنجا که PUBG با مشکلاتی در ایکس‌باکس وان روبه‌روست، مایکروسافت قول داده که به ارائه‌ی بهبودها، بهینه‌سازی‌ها و محتویات جدید نظیر نقشه‌ی بیابان Miramar ادامه بدهد. با وجود این مشکلات، به نظر می‌رسد که این عنوان برروی ایکس‌باکس وان هم مانند رایانه‌های شخصی موفق به جذب مخاطبان بسیاری شود و همچنان بر موفقیت خود بیافزاید.

PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون در دسترس ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار دارد و نسخه‌ی کامل آن برای رایانه‌های شخصی در ۲۹ آذر (۲۰ دسامبر) عرضه می‌گردد.

تانی کال

گیمفا

  • PlayerUnknown’s Battlegrounds

    فروش خیره کننده بازی PUBG

    فروش خیره کننده بازی PUBG باید اعتراف کرد که هیچ چیز نمی‌تواند قطار موفقیت‌های PlayerUnkno…
  • PUBG

    «Ascent : Infinite Realm» عنوان جدید سازنده‌ی «PUBG»

    «Ascent : Infinite Realm» عنوان جدید سازنده‌ی «PUBG» استدیوی «Bluehole» سازنده‌ی عناوینی چ…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *