فروش بیش از 2 میلیون نسخه از بازی Tekken 7

به نظر می رسد میزان فروش عنوان Tekken 7 نسبت به چند ماه گذشته رشد بالایی داشته است به طوری که آقای کاتسوهیرو هارادا، کارگردان و تهیه کننده این عنوان، به تازگی اعلام کرد که عنوان Tekken 7 از زمان عرضه تا ماه سپتامبر بیش از دو میلیون نسخه فروخته است.

اوایل تابستان امسال و در ماه ژوئیه رسما اعلام شد که عنوان Tekken 7 موفق به فروش ۱٫۶۶ میلیون نسخه شده است. این آمار بسیار حیرت انگیز بوده و جالب است  بدانید آقای کاتسوهیرو هارادا، کارگردان و تهیه کننده این عنوان، به تازگی در پاسخ یه یکی از کاربران در شبکه مجازی توییتر اعلام کرد که عنوان Tekken 7 از زمان عرضه تا ماه سپتامبر بیش از دو میلیون نسخه فروخته و به نظر می رسد فروش این عنوان نسبت به ماه های گذشته رشد بالایی داشته است.

سوال کاربر: میزان فروش عنوان Tekken 7 بر روی کنسول ها چگونه بوده است؟

پاسخ آقای هارادا: در حال حاضر بیش از ۲ میلیون نسخه( از ماه ژوئن تا ماه سپتامبر ۲۰۱۷)

جالب اینجاست که کاربر مورد نظر به طور مشخص در ارتباط با نسخه کنسول های نسل هشتمی سوال کرده و مشخص نیست که آیا این آمار فقط مربوط به فروش نسخه های پلی استیشن ۴  و اکس باکس وان این عنوان است و این که آیا آقای هارادا، فروش نسخه رایانه های شخصی را نیز در پاسخ خود لحاظ کرده یا خیر. البته به گزارش سایت SteamSpy، عنوان Tekken 7 در شبکه استیم(نسخه رایانه های شخصی) ۳۱۱ هزار نسخه فروخته است.

شرکت باندای نامکو اخیرا پیش بینی کرده بود که میزان فروش نهمین نسخه از فرانچایز محبوب Tekken تا آخر سال مالی جاری(ماه مارس ۲۰۱۸) به بیش از ۲٫۱ میلیون نسخه می رسد و به نظر می رسد میزان فروش عنوان Tekken 7 تا آن زمان از این میزان، آن هم با فاصله بسیار زیادی فراتر خواهد رفت. این که این موضوع در آینده این فرانچایز چه تاثیری داشته باشد هنوز مشخص نیست اما این که این فرانچایز پس از گذشت سال ها، آن هم با توجه به این که امروزه عناوین مبارزه ای بسیاری به بازار عرضه می شوند هنوز هم حضور قابل توجهی(با توجه به میزان فروش) دارد، بسیار خوشحال کننده است.

عنوان Tekken 7 هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس می باشد.

تانی کال

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *